A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » X5 (2000-2006)

X5 3.0 d 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Utálatból - No nem szerelem, de barátság

Szöveges ítélet

Az első BMW-met egy 525 ös hathengeres benzinest, egyben első új nyugati autómat 1990-ben vettem az Interag-nal, már ha vki még emlékszik a boldog emlékezetű cégre...3 hónap múlva elcseréltem egy 12 hengeres Jaguar XJS re mert úgy megutáltam. Megfogadtam: soha többet nem lesz BMW-m. Közben telt az idő, az üzletek bejöttek, az autóvásárlásaimban nem az ár volt az elsődleges szempont. Remélem ezu elég szerényen hangzott. Mindenesetre túl voltam már néhány komolyabb vason, és épp a 6 hónapos Cayenne Turbomat nyúztam, amikor elegem lett belőle, de az eladásához be kellett számítanom ezt a majdnem új, teleextrás X 5-öt.
Gondoltam, addig járok vele, amig eladom, azán nézek valami rendes autót.
No a meglepetés ezután jött.Egy személyautó méretei, kezelhetősége, kényelme, gyakorlatilag nem tudtam belekötni.
Egyik márkatársnak sincs például ilyen jól működő sebességarányos kormányszervója. Kis sebességnél mint egy amerikai kocsi, feljebb meg normális keménység.
Az igaz, hogy a 187 lóerő, -ez még a régi motoros - kevés, de egy P-Box feljavitotta 215 körülire, ez már nekem majdnem elég. Igazság szerint normális használatra nem kell több, talán az elasztikusságán javítana, de ez csak előzéseknél kell, az alsóbbrendű utakon meg úgysincs akkora forgalom...autópályán meg simán utazik 200-at.
Nagyon jó a hifije, ma már a navigációhoz is lehet kapni magyarországi kalózDVD-t, szerintem jó az automata váltó is, - a Porschénál bizos jobb...-szóval summa summarum az autó nálam ragadt immár két éve, és alig várom, hogy kijöjjön az új 272 lovas SD motorral.
Ha már rosszat is kell írni ime: Nagyon nehéz az ajtó, egyszer gyorsan akartam benyitni és kivenni valamit a kocsiból, de a B oszlophoz közeli ajróélbe véresre vertem a homlokom, mert gyorsabban hajoltam be, mint ahogy az ajtó kinyílt.

Végül is nem szeretem úgy mint a korábbi Discoveryt, vagy Range-t, - bár azokról nem lehetne ilyen dicshimnuszt írni...-
de ELISMEREM mert közel tökéletes.

Hibalista

- semmi - tudom, hogy hihetetlen, de SEMMI

Ide hordtam szervizbe

Wallis Váci út, de csak fékbetét és szűrőcserék

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Cayenne turbo Következő autója? X5, Range Sport?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW X5 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (31 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)