Problémás bömös
Szöveges ítélet
Elég sokat használom. Hajtom is rendesen, és elő is jöttek problémák. A váltó és a futómű egyszerüen nem ér semmit, sajnos ezt nagyon elrontották. Ahogy a szervízben mondták, a benzinest szervizelni kell, a dízelt javíttatni. Többet nem veszek dízel autót.
Egyébként kényelmes, strapabíró (majd 400e km-t elment azért). Fogyasztás 10l körül.
Ha terepjárót akarsz, azért ezt az X5 öst nem ajánlom. Inkább mercit, volvot, vagy audit vegyen a delikvens.
Hibalista
- Automata váltó teljesen megkotlott 199.750km-nél, bmw assistance->tréleren elvitték a kocsit, bár előre szóltak, hogy 200ezernél kakukk lesz. Az egészet ki kellett cserélni az 5500eur volt, azóta jó. - A futóműben minden alkatrészt ki kellett már cserélni. Eleketronikai bakik is voltak, meg pár dolog ment még szét a motorban, de egyébként motorikusan hibátlan a gép.
Ide hordtam szervizbe
Denzel AG BMW Graz Egy teljes váltó csere kompletten 100eur munkabér volt. Pontosak, kedvesek. Mindig hozzájuk viszem a BMWim.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Wallis Duna BP lehúzósak és rohadt drágák. Elkérnek egy csomó pénzt csomó munkáért, közben nem csináltak semmit sem csak kiszámlázták...
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 379000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | M3 E46 | Következő autója? | M3 E92 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.3/10) |
