A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » X5 (2000-2006)

X5 3.0 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Komoly autó, ez még igazi BMW!

Szöveges ítélet

Ez még igazi BMW, nagy betűkkel! Nem kedvelem az újabb, turbókkal felpakolászott, külsőre meg koreát idéző modelleket.
Kifogtam egy kiváló példányt: egy álom. Nem érdemes az olcsóbbakat megvenni, megéri az a párszázezer-félmilkó többlet, hogy necsak a gazdasági totálkárt kerüljük ki, de még egy kiemelkedően megbízható X5-höz is hozzájuthassunk! Kényelmes, belül mint egy szoba, nagyonis ízléses berendezéssel, minden pontján érezni a prémium minőséget, csendes, és megy... Az enyémnek még megvan az eredeti illatából egy kevés, néha meglegyint, mintha egy német operaház elegáns páholyában ülnék... A benzines, 6 hengeres soros motor ebben még finoman szól, és közben megvan az ereje, tehát nagyon erős. Gyönyörű járású technikai csoda, erre az alapra pakolásszák az új bmw-k turbóit, de az eredetinél sosincs jobb... Néztem a 8 hengerest is, sajnos láttam is egy rossz, kopogó 4.4-est. Az újabb, 320 lovasat is vezettem, kb. 80-ig nem megy jobban, mint az enyém, onnantól valóban elhúz. Kár, hogy bizonytalan az a nagy motor, meg persze az a fogyasztás már túlzás. Az enyémmel Élmény a kigyorsítás, alig érek a gázpedálhoz, már ugrik, a többiek nem várják ettől a nagy autótól ezt a gyorsulást. Teljességgel hihetetlen, hogy már 20 éves!!! A futóműve, az alacsony súlypontja irreálisnak tűnő stabilitást ad neki pl. becsapós nagy ívű kanyarokban, ahol lehet kapaszkodni minden mással, az X5 meg csak tapad és húz...
Alulról porszáraz, automata váltó, diffi olajfolt, vagy pára nélkül, a motor duruzsol és bivaly, a tekintély meg bőven megvan vele az utakon, múltkor kergettem meg egy új gl mercit, pedig nem akartam..., ő gondolta úgy, hogy elhúz, én csak követtem (a körforgóig, ahol már lesodródott, akkor leszálltam róla). Az automata váltót külön meg kell dícsérnem. A bmw gyár szép napjait idéző összhangban van a motorral, lehet, hogy a váltó okossága miatt is érezni ilyen erősnek ezt az autót.
Hátsó szilent csere volt, első gumiharangok, persze olaj (még alig csippenti) és fék. Nem túlzás, álom ez a kocsi!
Az autó külseje nekem nagyon tetszik. Férfias. Nem ez a gömbölyded koreai utánérzés (pontosan látni, hogy a bmw gyár mérnökeit mióta kezdte el nyomni a távol-keleti konkurencia), kár, hogy mások lettek az újabb bömösök! Ennek, az első X5-nek még van stílusa, és férfias stílus, ráadásul bmw stílus, amit hosszasan lehetne csak elmagyarázni. Kicsit "global autó" lett a bmw, sajnálom, hogy feladták a régi egyenes irányt.
Nagyon megszerettem ezt a kocsit, a 20 évével semmit sem tudok kezdeni, mert olyan mint egy átlag 6-8 éves. Igaz, a német gazdája precízen figyelt rá, és én is ezt teszem. Az előző, japán terepjárómat 60 ekm-rel (és valóban) vettem, 4 éves volt. Állandó idegfrász, motorhiba jelzés éjjel, indok nélkül, amikor meg lett volna rá ok, semmi... 16 évvel volt fiatalabb, mint az X5-öm?! És mennyi baj volt vele...?! És hányszor kellett esténként a garázsban fülelni, hogy kattog-e valami? Kollégám 2-vel újabb típus dízel X5-ével állandó gondok vannak, időnként nem megy az egyik henger (!!!), légrugó csereberék, valami elektromos baj mindig van stb. (reméljük, ez nem általános, csak ő fogott ki rossz darabot, de én maradnék a kézzelfogható megbízhatóság mellett, légrugót meg inkább nem kérnék).
Az e53-at még rettenetesen összerakták, mert ezzel indítottak, a sorhat meg legenda. Még egy: ez nem SUV, hanem SAV (Sport Activity Vehicle), magyarán nagyon megy, hangsúlyosan.

Tehát valóban állapotra kell autót venni, a kor másodlagos.
Megszerettem ezt az X5-öt, hűséges, rendkívül megbízható BMW. Nagyon jó érzés beleülni, és haladni vele. Minden más autó fölött...

Hibalista

- hátsó szilentek, első gumiharangok

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 210000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Következő autója? ilyen autó után a következő választással bajban leszek...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW X5 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (31 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)