Igásló
Szöveges ítélet
Csupán kis odafigyeléssel gyári bontott alkatrészekkel fillérekből fenntartható. 12 évesen az új ár töredékéért vásároltam a V8-ast.
Motor kivétele, tömítések cseréje, vezérlés, váltó, futómű szerviz, bőr belső újrafestése, kormánybőrözés, apróságok cseréje, autókozmetika, szumma: 700 ezer és egy újszerű élményautó a végeredmény.
Alap láncos V8, 320 LE, semmi felesleges teljesítményfokozó, a motortér így is tömve van!
A beltér retró, de pont ezért szeretem. A külső és a hang brutális. Szahara homok szín, fegyver-szürke felnikkel. Megbízható autó!
Vásárláskor a V8 motor volt a kiinduló alap. A nyomórudas motor hamar kiesett, maradt a Tuareg, az ML 500, a Cayenne, s végül a BMW. Fontos volt a szerviz lehetőség, a szerviz költség a vételár és természetesen a megjelenés. Meglepő, de ezek a járművek 10 év felett az új ár 1/10-része alatt megvásárolhatók már. Igaz, legtöbbjük már csak bontószökevény, de kitartó kereséssel lehet kincset is találni. Másfél évnyi keresés, s kb.:10 autó megtekintése után sikerült a vétel. Elégedett vagyok négy év után is, a német mérnökök tudnak!!!
Hibalista
- Benzinszivattyú, kormányszög jeladó. Öreg autó ellenére tudja a dolgát.
Ide hordtam szervizbe
BMW X5 bontó és szerviz Alibánfa.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 550000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | l |
Előző autója? | Grand Espace 2,0 T | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
