A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » X3 (2017)

X3 2.0i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Meglepő finomság

Szöveges ítélet

Céges autóként egy Volvo XC90-ből ültem át ebbe. Az előzőt nagyon szerettem, ezért nagy idegenkedéssel barátkoztam a BMW márkával. Még annak ellenére is így volt ez, hogy már az első kilométereken lehetett érezni, hogy nagyon eltalált modellről van szó. A régebbi BMW-ket is nagyon jó volt vezetni, de én úgy tapasztaltam, hogy azoknál inkább a sportosság dominált mint a finom működés és kezelhetőség. Na itt nem. Az autót benzines turbó motorral és akusztikai üvegezéssel kértem, ami minden eddiginél jobb általános zajszigeteléssel együtt szinte síri csendet csinál akár nagy sebességnél is. Ezt imádom. A 185 lovas 2.0i a legkisebb teljesítményű motor amivel ezt az autót kapni lehet. Sport fokozatba kell az üzemmód választót, vagy legalább a váltót kapcsolni ahhoz, hogy igazán BMW-s dinamikával mozogjon a nehéz vas, ilyenkor visszavált egyet kettőt és akkor már kellően fürge (100-ra 8,4mp alatt ér). Volt alkalmam kipróbálni 3 literes dízellel az sokkal inkább über alles. Az úthibákat csodás finomsággal nyeli el az adaptív futómű, különösen komfort állásban. Az automata váltó csoda finom. Kormányzás, úttartás, fékezés, viselkedés full személyautós, a magas építés hátrányait teljesen eltüntették. Terepen egyszer voltam vele, nagyon meggyőző volt amit ott produkált.

Minden funkció és kezelőszerv finoman átgondoltan működik. Én nem kértem a sok okoskodó elektronkai kütyüt, mert szeretem én vezetni az autót. Bizonyos helyzetekben így is felülbírál. Vészfékez például, ha szerinte veszélyes helyzet alakult ki. Lehet, hogy egyszer majd megmenti az életemet ezzel, de eddig csak elég fura helyzeteket produkált. Helykínálat az XC90 után kicsit passzentos, de azért elfér minden. Kényelem kiváló. Az anyagok csodálatosak, különösen tetszenek a matt cove nemesfa betétek az utastérben, meg a nagy méretű nyitható üvegtető.

Összességében egy lenyűgözően jó kocsi. Mióta megvan próbálok belekötni, de nagyon-nagyon nehéz.

Hibalista

- Elektromos működésű csomagtérajtó kontakthiba miatt időnként kéretlenül becsukódott akár fejbe vágva az ott pakolót. Az új autót ezzel a hibával kaptam meg és egy ideig azt hittem komfort nyitás/zárás túl okosított feature-éről van szó.

Ide hordtam szervizbe

Wallis

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2018
Kényelem (9) Használati időtartam év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? XC90 Következő autója? még nem tudom
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW X3 2017 (2018)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)