2 tonnás sportkocsi a családnak.
Szöveges ítélet
Rettenetesen erős, brutálisan gyors, sportos, viszonylag kényelmes, kiválóan összeszerelt, könnyen mozgatható autó. A hazai utakon kicsit rázós a futómű, de normális utakon és az autópályán ez már nem gond.
Az automata váltó remek, sport állásba csak próba miatt tettem.
A sportülések nagyon kényelmesek, még hosszú távon is. Csomagtartó pont elég négy ember holmijának, síeléshez tetőbox kell. Parkolni kiválóan lehet vele, nem túl nagy.
2011:
Remek autó, megbízható, erős és nagyon könnyen kezelhető. Nem akad el a 20 centis hóban, sem a 60 centis vízben, nem ütöm meg az alját, ha a padkára parkolok, ahol havas úton egy sima kocsi 20km/h sebességgel tud haladni, én 60 km/h-val simán megyek és meg is állok, ha kell (remélem), minden befér, a bőrülés úgy néz ki, mint egy új kocsiban, nem eszi az olajat, úgy gyorsul, mint egy sportkocsi, rettentően érezni minden rezdülését. Szóval nekem nagyon bejött! Ja, és a mai világban az is lényeges, hogy totál nem látszik rajta, hogy mit tud. Presztízsben messze alatta van egy X5-nek, nem irritál senkit. Felirat ne legyen rajta! Használati értéke azonban véleményem szerint messze megelőzi nagyobb testvéréét.
Hibalista
- - 2013.12. - Lassan hat éves lesz az autó, de ugyanúgy szeretem, sőt talán kicsit jobban is, mivel már eléggé jól ismerem minden reakcióját. Imádok vele előzni, havas úton küldeni és az autópályán tankolás után besorolni a tempósan haladó sorba, gyakorlatilag bárhová beférek, annyira rugalmas és bitang erős :-) - Azon csodálkozom, hogy még megvan a jogsim. Habár gyorsulni, azt hiszem, hogy legális (egyenlőre) - 80.000 km után első féktárcsa és betétcsere történt. 90 ezernél olaj, szűrők, ablaktörlőlapátok cseréje lett elvégezve. Ezen kívül semmi gond nem volt, ja, egy hátsó helyzetjelző izzó még megadta magát, valamint lassan ki kellene cserélnem a hátsó ablaktörlő lapátot is, mert eléggé rosszul töröl. - A sportülés deréktámasza szenzációs, ezt két éve használom a porckorongsérvem miatt. Több órás út után sem fáj a hátam, mint más kocsiban, ahol nincs hasonló. A kormány nagyon finom, minden mozdulatra rögtön reagál, érezni az utat a kocsi alatt. Szóval ez a BMW modell kicsit csúnya, kicsit egyszerű, kicsit talán lenézett, olyan "butikosné" feelinget sugalló, de használati és érzelmi értéke számomra hozza a (majdnem) maximumot, amit egy autó adhat. Mindig mosoly ül ki az arcomra, mikor nyomom a gázpedált, kormányzok és/vagy fékezek. Szóval tényleg van egy "vezetés élménye" faktor a dologban egy autó részéről, ami után már meg sem fordul senki. - - - -
Ide hordtam szervizbe
MAGISZ
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 104000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Alhambra | Következő autója? | Macan S |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |
