A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » X3 (2004-2010)

X3 3.0 sd 

Az ítélet értékelése
1,0(2 db)

2 tonnás sportkocsi a családnak.

Szöveges ítélet

Rettenetesen erős, brutálisan gyors, sportos, viszonylag kényelmes, kiválóan összeszerelt, könnyen mozgatható autó. A hazai utakon kicsit rázós a futómű, de normális utakon és az autópályán ez már nem gond.
Az automata váltó remek, sport állásba csak próba miatt tettem.
A sportülések nagyon kényelmesek, még hosszú távon is. Csomagtartó pont elég négy ember holmijának, síeléshez tetőbox kell. Parkolni kiválóan lehet vele, nem túl nagy.
2011:
Remek autó, megbízható, erős és nagyon könnyen kezelhető. Nem akad el a 20 centis hóban, sem a 60 centis vízben, nem ütöm meg az alját, ha a padkára parkolok, ahol havas úton egy sima kocsi 20km/h sebességgel tud haladni, én 60 km/h-val simán megyek és meg is állok, ha kell (remélem), minden befér, a bőrülés úgy néz ki, mint egy új kocsiban, nem eszi az olajat, úgy gyorsul, mint egy sportkocsi, rettentően érezni minden rezdülését. Szóval nekem nagyon bejött! Ja, és a mai világban az is lényeges, hogy totál nem látszik rajta, hogy mit tud. Presztízsben messze alatta van egy X5-nek, nem irritál senkit. Felirat ne legyen rajta! Használati értéke azonban véleményem szerint messze megelőzi nagyobb testvéréét.

Hibalista

- - 2013.12. - Lassan hat éves lesz az autó, de ugyanúgy szeretem, sőt talán kicsit jobban is, mivel már eléggé jól ismerem minden reakcióját. Imádok vele előzni, havas úton küldeni és az autópályán tankolás után besorolni a tempósan haladó sorba, gyakorlatilag bárhová beférek, annyira rugalmas és bitang erős :-) - Azon csodálkozom, hogy még megvan a jogsim. Habár gyorsulni, azt hiszem, hogy legális (egyenlőre) - 80.000 km után első féktárcsa és betétcsere történt. 90 ezernél olaj, szűrők, ablaktörlőlapátok cseréje lett elvégezve. Ezen kívül semmi gond nem volt, ja, egy hátsó helyzetjelző izzó még megadta magát, valamint lassan ki kellene cserélnem a hátsó ablaktörlő lapátot is, mert eléggé rosszul töröl. - A sportülés deréktámasza szenzációs, ezt két éve használom a porckorongsérvem miatt. Több órás út után sem fáj a hátam, mint más kocsiban, ahol nincs hasonló. A kormány nagyon finom, minden mozdulatra rögtön reagál, érezni az utat a kocsi alatt. Szóval ez a BMW modell kicsit csúnya, kicsit egyszerű, kicsit talán lenézett, olyan "butikosné" feelinget sugalló, de használati és érzelmi értéke számomra hozza a (majdnem) maximumot, amit egy autó adhat. Mindig mosoly ül ki az arcomra, mikor nyomom a gázpedált, kormányzok és/vagy fékezek. Szóval tényleg van egy "vezetés élménye" faktor a dologban egy autó részéről, ami után már meg sem fordul senki. - - - -

Ide hordtam szervizbe

MAGISZ

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 104000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Alhambra Következő autója? Macan S
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW X3 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)