A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » X3 (2004-2010)

X3 3.0D - 218Le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mindenkinek ezt javaslom!

Szöveges ítélet

Nem javaslom tuningolni! Nekem azért durrant el 176.000-nél a főtengely- és hajtókar csapágy. Persze hajtottam rendesen - tempomat 230-250.
Egyébként a világ egyik legjobb autója. Ronda, de finom!
A kényelemre nincs panasz... a németeknél! A hazai útviszonyok között elég rázós a merev kasztni, de nem csavarodik, nem nyikorog, és nem zörög. Talán a vezető oldali majré-foggantyú - pont a fülem közelében - néha furcsán nyikorgott. Megrántottam egyszer, és elhallgatott.
Terepezésre mérsékelten alkalmas - nem terepjáró! Az összkerékhajtás előnyeit havas és csúszós útviszonyok között lehet megtapasztalni igazán. Robosztus felépítése miatt kellően biztonságos. Számtalan alkalommal elütöttem kisebb-nagyobb állatokat - volt, hogy egyszerre többet is és nagy sebességgel. Más, alacsonyabb marmagasságú autókat ezek a találkozások rendesen hazavágtak volna, de ezt... Megállás, meghibásodás nélkül tovább hajtottam - néhány karc, kisebb sérülések a lökhárítón.
A belső műanyagok borítása lehámlik. Gusztustalan tipushiba, csakúgy, mint az A oszlopok szövetborításának felgyűrődése a műszerfalborítás találkozásánál. Más BMW típusoknál is megfigyelték már ezeket az esztétikai hiányosságokat.
A kormány bőr borítása 300.000 km után nálam megadta magát, kiszakad, szétszakad - 18.000-ért újra bőröztettem, de nem lett olyan, mint az eredeti. A bőrülések viszont meglepően jól bírták. A fékbetétek gyorsan kopnak, ha dinamikusan mozgatjuk a téglatestet. A féktárcsák hajlamosak a vetemedésre, ezért meg kell tanulni jól fékezni- nagy tömeg + nagy sebesség, nem játék!
Az automata-váltó jól teljesít. Gyorsan kapcsol, de itt is számolni kell a reakcióidővel. Fél millió km alatt egyszer cseréltettem benne olajat... azután nem rángatott magas fordulaton.
A turbó még a gyári - nem ment tönkre, még bírja! Viszont a kipufogó könyök, vagy leömlő az megrepedt és tolja befelé a kipufogó gázt az utastérbe - nem durván, de elég zavaróan! Ez ugyancsak előforduló hiba más X3-asokon is.
A modellfrissítés előtti változatok valamilyen megmagyarázhatatlan okból rendelkeznek egy műanyag betéttel az első sárvédő ívekben. Ezeket be kell ragasztani, mert idővel a rázkódástól kipotyognak.
Mindent egybevetve : eddigi autós pályafutásom legjobb fejezete volt! Nagy, biztonságos, erős és gyors (már-már sportos), de nem hivalkodó megjelenésű - sőt egy picit csúnyácska. Belső dizájnja sem a legújabb trendet idézi, de legalább funkcionális.
Megtanultam vezetni és tisztelni ezt a nagyteljesítményű autót, és megtapasztaltam a közlekedés többi résztvevőjének az ellenszenvét is. Korábban azt vallottam, hogy nem vagyok BMW-fan. Lehet, hogy csak nem mertem bevallani.

Hibalista

- Xenon izzó, helyzetjelzők, rendszámvilágítás évente. (össz.: kb.15.000-) - Osztómű egyszer (150.000-) - Főtengely- és hajtókarcsapágy - motorcserével orvosolva. (össz.: 1M) - Bal hátsó lengőkar - keményen odavertem egy padkához, a felni is szétszállt (25.000-)

Ide hordtam szervizbe

Mikle József - Bp., XI.ker, Csurgói útA legjobb! Rengeteget dolgozik, és tisztességesen!Valódi szakértő! Continental GT-t is szervízel... nem szarral gurigázik!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 492000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 19000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? A 180 CDI Következő autója? 535D
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW X3 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)