Már együtt járunk, de még nincs szex!
Szöveges ítélet
Már mentem vele 5000km-t. Abszolút stresszmentes. A teljesítményét felhúztuk 15%-kal, és végsebességét +20km/h-val (ez csak optimalizálás volt, nem tuning).
Nagyon tudja szedni a talpát, de nem versenyautó!
Feltűnő jelenség az autópályán, hogy folyamatosan húzódnak le a többiek, és ha én kiengedem az előzni vágyó kamiont vagy buszt, akkor kézzel-lábbal köszöngetik... kedvesek!
Ami nem tetszik : Típushiba, a "háromszög" kormány műanyagburkolatának kikopása. A fekete fedőréteg gusztustalan módon elkezd leválni, és szépen virít alatta a fehér műanyag. Le kell venni, és feketére fényeztetni, ill lakkozztatni! Ugyanez a jelenség a műszerfal tetején elhelyezkedő tárolórekesz nyitógombjánál is!
Én 185cm vagyok. Cegldről Pestre felérve jobb oldalon a csípőm már fárad/macskásodik. Még most sem tökéletes az üléspozíció beállításom... Nem túl szerencsés a kormány-műszerfal-vezetőülés egymáshoz képest történt elhelyezése. Ha azt akarom, hogy a jobb térdem ne akadjon bele a kormány alatti burkolatba, akkor az ülést le-, a kormányt fel- és ki kell állítani. Ebben az esetben a műszerfal alsó információs kijelzője nem látható!
Szóval elég szűkre méretezett szerintem... de hát ez is csak egy 3-as!
Még valami : a gyári Bridgestone Turanza esőben nagy sebességnél izgalmasan imbolyog, a hosszanti barázdákon ugyancsak! Könnyen melegszik, de nekem nem túl határozott, kissé émelygős.
A fékek normál használathoz elegendőek, de ha autópályán nagy sebességről keményet fékezek, akkor hamar elérik a teljesítőképességük határait. Pumpálnom kellet nemegyszer, az meg morgott mint a kutya. Talán komolyabb fékolaj és erősebb fékbetét megoldja majd a problémát.
Hibalista
- Még mindig semmi... kezd zavarni...
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 27000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | A 180 CDI | Következő autója? | továbbra is X6 3.5D vs. Subaru Forester 3.0 boxer Dízel |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
