A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » X3 (2004-2010)

X3 X3 3.0D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Már együtt járunk, de még nincs szex!

Szöveges ítélet

Már mentem vele 5000km-t. Abszolút stresszmentes. A teljesítményét felhúztuk 15%-kal, és végsebességét +20km/h-val (ez csak optimalizálás volt, nem tuning).
Nagyon tudja szedni a talpát, de nem versenyautó!
Feltűnő jelenség az autópályán, hogy folyamatosan húzódnak le a többiek, és ha én kiengedem az előzni vágyó kamiont vagy buszt, akkor kézzel-lábbal köszöngetik... kedvesek!

Ami nem tetszik : Típushiba, a "háromszög" kormány műanyagburkolatának kikopása. A fekete fedőréteg gusztustalan módon elkezd leválni, és szépen virít alatta a fehér műanyag. Le kell venni, és feketére fényeztetni, ill lakkozztatni! Ugyanez a jelenség a műszerfal tetején elhelyezkedő tárolórekesz nyitógombjánál is!

Én 185cm vagyok. Cegldről Pestre felérve jobb oldalon a csípőm már fárad/macskásodik. Még most sem tökéletes az üléspozíció beállításom... Nem túl szerencsés a kormány-műszerfal-vezetőülés egymáshoz képest történt elhelyezése. Ha azt akarom, hogy a jobb térdem ne akadjon bele a kormány alatti burkolatba, akkor az ülést le-, a kormányt fel- és ki kell állítani. Ebben az esetben a műszerfal alsó információs kijelzője nem látható!
Szóval elég szűkre méretezett szerintem... de hát ez is csak egy 3-as!

Még valami : a gyári Bridgestone Turanza esőben nagy sebességnél izgalmasan imbolyog, a hosszanti barázdákon ugyancsak! Könnyen melegszik, de nekem nem túl határozott, kissé émelygős.
A fékek normál használathoz elegendőek, de ha autópályán nagy sebességről keményet fékezek, akkor hamar elérik a teljesítőképességük határait. Pumpálnom kellet nemegyszer, az meg morgott mint a kutya. Talán komolyabb fékolaj és erősebb fékbetét megoldja majd a problémát.

Hibalista

- Még mindig semmi... kezd zavarni...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 27000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? A 180 CDI Következő autója? továbbra is X6 3.5D vs. Subaru Forester 3.0 boxer Dízel
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW X3 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)