Az utazóautó
Szöveges ítélet
Bérautóként van/volt hozzá szerencsém. Egy szlovákiai sítúrával kezd?dött, utána velünk jött ausztriába is, szlovákiába ismét és tervben van még egy kapruni és még egy szlovákia. SZinte tökéletes mit is mondhatnék, hosszú utakra ideális, az ember pihentebben száll ki 6-700 kilométer után bel?le, mint amikor beleült. Az emlékezetes hóviharos id?ben, térdig ér? hóból hozott haza a magas-tátrából, hólánc nélkül.
Az autót lehetetlen kihozni a sodrából, az 500nm-es nyomaték pedig döbbenetes er?vel préseli az ember gyomrát a gerincéhez. Nem is autó, ez BMW. Mi az ami zavar? Beszállás után a többi közleked? valahogy reumás csigák akadályozó gyülekezetévé változik, mintha csak hátráltatnának.
Mi egyebet is vár az ember egy olyan autótól ahol a 40-50 hátramenetnek t?nik, a 80-90 cammogásnak, a 140 átlagos tempónak a 170-80 pedig természetes utazósebességnek.
Elemében a hegyi utakon és az autópályán van, városi közlekedés nem neki való, annál többre hivatott. A lámpánál azért aláz...
Hihetelenül otthonos, a szerencsés flótás beszáll, bekapcsolja a kis ülésf?tést, a zenét és megfeledkezik a világról.
Két apró negatívumot tudnék felhozni: a csomagtartó kicsi és az els? hamutartó nagyon idétlenül van megoldva.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | audi, wv golf | Következő autója? | BMW |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
