A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » i3 (2013)

i3 REX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Luxus targonca kompromisszummal

Szöveges ítélet

Nem akartam autót váltani, a Mini Cooper tökéletes volt, de mindig is szerettem azokat az autókat amiből nem fut túl sok itthon. Már a Minit is úgy cseréltem a feleségemmel, hogy meguntam az A8 Lang-al a parkolást. (Ráadásul a Mini lehajtott hátsó üléseivel nagyobb a pakolós hely, mint az A8-ban.)
Volt már városi terepjáróm is (Q5, X5, Touareg) játszós autó (MX5, Z4) mutatós limuzin (BMW 7) így eljutottam odáig, hogy csak közlekedésre kell az autó.

Ez az i3 gyakorlatilag teljesen felszerelt, persze kompromisszummal. Az adaptív tempomat pl. kamerás, így ködben, esőben, rossz látási viszonyok között nem működik, sima tempomatként sem. Az álló fűtés csak aksiról működik, tehát ha töltés alatt van az autó, akkor nem. (így tapasztaltam) A tolató kamera sincs a legjobb helyen, téli időszak alatt egy autómon sem tisztogattam annyit, mint ezen.

Ezektől eltekintve közel tökéletes, ha csak arra használja az ember amire való. :) Egy töltéssel (comfort üzemmódban, semmi energiatakarékos baromság) 100-65 km a hatótávja. Nyilván a 65 km a napközbeni -10 fokra vonatkozik, amikor megy az ülésfűtés, és a fűtés + állófűtés. A fűtés meglepően hamar elkezd működni, 1 perc és már jön a meleg levegő. Mint nyáron a klíma.
Meglepően kellemes vezetni, hamar hozzászokik az ember, hogy nem használ féket, ("motorfék" igen erős). A túl keményre fújt gumik miatt talán, jelzi a magyar utak egyenetlenségét rendesen. (Z4 volt ilyen)
Kulcsnélküli bejutás, mobil párosítás hiba nélkül működik, viszont a vezető ajtó nyitására nem teszi magát P állásba vagy húzza be az automata kéziféket, mint a többi autóm, ezzel sikerült is majdnem összetörni. Szűk helyre beálláskor kiszálltam kivenni a postaládából a reklámizéket, beszállás közben meg rátapostam a gázra. Míg az autó R-ben volt.
A hely hátul is használható, de mögém (185+) itt sem ül be más.

Hatótáv növelő: egyszer használtam, mikor Budapestről hoztam haza, 180 km. Ekkor 75% akkukapacitásnál beindítottam a benzinmotort, így a 180 km-t úgy tettem meg, hogy 130-150 között volt végig a sebességem és itthon még volt 30 km az akkuban. Ennek ára kb. 16 liter benzin volt. Lehet számolni.
Töltés 230 V-ról kb. 6-8 óra, type 2 32A csatlakozóról kb. 2-3 óra. Sajnos ez még csak egy fázist használ, ezért igazi gyorstöltő kevés van hozzá (egyenáramú CCS).

Nem csalódtam, az autó azt nyújtja amit vártam, kifejezett városi autó. Országjárásra csak akkor lenne használható ha lenne 50 kilométerenként legalább az autópályán fizetős gyorstöltő hálózat. Így csak második autónak jó.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2015
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 4000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 3 l
Előző autója? Cooper Következő autója? Valami elektromos
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW i3 2013 (2014)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)