Agreszív kis állat.
Szöveges ítélet
Igazábol csak 4500km vezettem eddig,főként mindennapokra,családdal csavargásokra 1 hónap alatt.
Nem az első elektromos autom,de úgy érzem hosszú ideig marad a seggem az i3-ba :)
Az auto felszereltségileg szinte a maximumhoz közelít,és REX-es verzió.
Mióta elektromos autóval közlekedek,nyugodtabb ember lettem,és inkáb a 80km/h tempoval járás lett közelebb hozzám,illetve ha szükséges kicsit gyorsabban hogy a forgalmat ne tarcsam fent.
Az autoba jelenleg 130500km van,ami nem kevés ha elektromos autot nézünk.
Az auto jelenleg 170-190km hatótávokat számol ki csak elektromos üzemmódban.
Az autoban minden hibátlanul müködik,és mivel második tulajdonosa vagyok,így ismerem az auto elözményeit is.
Az autóba az akkumulátor ennyi kilóméter utan is jó állapotban van.
A gyártó 190km hatótávot igér és akár ki is hozható belőle.
A REX kiváló ötlet volt a gyártotól!
Én példaul csak REX-el mentem 1500km-t is akku töltés nélkül hegyekbe Erdélybe.
A REX fogyasztása kb 4,5literre jön ki 100-on normális sebesség mellett.
Amit szeretek...
Az autó agreszív menet dinamikáját.
A szinte tulzottan nagy 19" kerekeket,amitöl kicsit már crossoveres
Az első űléseket,és a műszerfalakat.
Valamit az egesz auto formabontó kialakítását.
Ami nem annyira praktikus...
Család lévén a hátsó ajtok nyitása néha macerás.
Hibalista
- Az utolso szervizen 12V-os fedélzeti akkut cseréltek.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 126000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | M5 BMW utan kis citroen c-zero | Következő autója? | Elektromos kizárolagosan |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (10.0/10) |
