A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » i3 (2013)

i3 REX+22kw 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kétarcú dög

Szöveges ítélet

Az Adesa árverési oldalon vettem, az autó 2016-os, és 20.000.km volt benne, orange+külső bézs belső, napfénytető, karcmentes gyári állapot, Hollandiából szállították be. Az új autó forgalomba helyezési mizéria miatt több, mint 2 hónapot állt itthon, amíg forgalomba tudtam helyezni. Van egy X5 4.0 hibridem is, de az túl nagy a városba és kicsi az elektromos hatótávja is ( kb. 20km nyáron, télen a fele). Feltűnt az i3-nál a forgalomba helyezés után, hogy a rex furcsán, hangosan jár és 1-2 perc után megáll. Elvittem a wallishoz, ahol megállapították, hogy csapágyas a rex, hogy mitől nem tudják megmondani, így teljes csere, a BMW állta az alkatrész felét, de így is 1,5M Ft.-ba került. Az Adesa nem állt szóba már velem, mert hosszú idő telt el a vásárlás óta. Az autót - a fentiektől megpróbálva elvonatkoztatni - nagyon szeretem, baromi gyors, csendes, kényelmes, keveset fogyaszt ( 13kw) bár az aksija kicsi ( nyáron 140 télen 110 km hatótáv) , de hosszú távra nem használom, városba és elővárosba tökéletes választás és a rex miatt a hatótáv nem érdekes, mert nem kell aggódni az aksi lemerülés miatt. A wallis bár nem olcsó, de gyors és hozzáértő. Pár napja éjszaka a töltés befejeztével hangosan sípolni kezdett az autó, villogott a műszerfal teljesen rendszertelenül és az irányjelzők, majd az egész autó elsötétült és se kép se hang. Trélert kellett hivnom és beszállítani a szervízbe, ahol kiderült, hogy a kis 12 voltos aksi lett zárlatos ami a fedélzeti elektronikát irányítja és azt kellett cserélni.(hála istennek csak ennyi, nem a nagy aksival volt gond, e ez is 150.000.Ft. volt ) Mindezektől eltekintve különleges és nagyon szerethető autó, de fel kell készülni arra, hogy nem biztos, hogy 200.000.km-rt gond nélkül megtesz és a javítás bizony BMW árszintű.

Hibalista

- REX motor csere, 12 voltos aksi

Ide hordtam szervizbe

Wallis Pest

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 22000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás l
Előző autója? X5 4.0 e megvan most is Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW i3 2013 (2014)

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)