RUBICON
Szöveges ítélet
#1=> A hiba lista alpján minenki látja miket cseréltem. (persze egy rész inkább "tuning", mit hiba)
#2=> NAGYON szerettem az autómat. Kellett vegyek mellé egy 525ix-t amivel járni is lehettett.
#3=> Nyócötven´ nem mindig megbízható, de úgy vélem, hogy 3 év szerelgetés után jó lett végre és azután már nem volt vele gond.
#4=> A 860K- lengéscilapító csere szerintem túlzás volt, mivel egyrészt fel lehet újíttatni, másrész lehet bele venni nem elektronikus gátlókat (nem sok különbséget éreztem a sport és a komfort között :-))
#5=> Az autó amúgy egy legenda a második VH utáni első V12-es motor amit a BMW gyártott.
#6=> van aki jól írta "gyermekkori álom". Nos igen. Sok embernek az autó csak eszköz, hogy eljusson A-ból B-be, van akinek a cég tolja az alfele alá ahol dolgozik. Nem vagyunk egyformák. De akár tetszik akár nem az autó akkor is a "legnagyobb ruhadarab", ami mesét mond a viselőjéről...A 850 es tulajok egyedi emberek, nem hiszem, hogy ezt egy "Suzukis" vagy "Opeles" megértené. (elnézést kérek tőlük előre is) Itt nem az a fontos, hogy keveset fogyasszon vagy, hogy 5 ajtaja legyen. (ugyse jár vele az ember minden nap ahhoz túl értékes...tisz.kivételnek)
#7=> A 850-es az "életérzések megélése" kategóriba tartózó autó és egyben több mint autó, hiszen nem a csak a közlekedés a lényeg vele, hanem a "vezetés élményének" megélése..ez kicsit ezoterikusan hangzik, de mikor ez a kocsim volt én megtaláltam a belső egyensúlyomat.
8=> Sanos eladtam, mert úgy gondoltam majd a 6-os...de nem....és azóta már mindenki tuja, hogy egy forradalom indult el Mr. Chris bangle miatt: a BMW-k megváltoztak. Van akiknek nagyon bejön az új Bangle formavilág, van aki pedig vérig sértődött ezen. (én is). Akik a korábbi BMW formavilágot szerették - egy fél élet remyénét és élményét veszítettlk el az BMW-k új formája miatt...
#9=>Visszavenném. Minden extrát bele lehet utólag is tenni, elektronikus kézifeéket, meg nagy mély kartámlát, DVD-CD-MP-NAVIGÁCóS fejegységet, mindent. A bontóban vannak alkatrészek 750-el kompatibilis jónéhány......minden megoldahtó.
#10 az ára újonnan volt 30 milkó 1995 körül (Neményi Rt-nél). Én vettem 4ért költöttem 2-3-mat szeintem em volt rossz bót´.
Hibalista
- Vízpumpa csere 50
- AC pumpa csere 100
- Bal oldali elektromos ülés javítása 30
- Fékbetét csere 50
- Fékrásegítő munkahenger csere 160
- Hűtő javítás 20
- Hűtő csővezetékeinek részleges cseréje 30
- 2 db akkumulátor 45
- Kardánközépcsapágy csere 18
- Önindító+generátor javítás 100
- Kormánymű szilent csere 8
- Benzinszűrő csere 10
- Ablaktörlő gumi csere 5
- Ablaktörlő lapát csere 8
- Ablaktörlő kar csere 12
- 4 db lengéscsillapító csere 860
- 2 db ablakmosó motor csere 15
- Jobb oldali hátsó ablak gumikéder csere 10
- Fékerő nyomástároló tartály csere 48
- 1-6 henger EML motorjának cseréje 220
- Kormányösszekötő+
- segédkar persely+
- jobb lengőkar+
- jobb göbmfej+bal gömbfej csere, össze 110
- Futómű beállítás 5
- M technik tükör felszerelése 150
- M technic spoiler hátra a kipufogók közé 40
- Oldalvillogók felszerelése 12
- REMUS kipufogódobok 230
- Fűtéscsap csere 38
- Klíma feltöltés gázzal 15
- Motortartó bak csere 50
- Főtengely+kardánszimaring csere 25
- Váltóolajszűrő csere 15
- Szerszámok+mentőláda 20
- El. ülés bowden csere 10
- Kipuffogótartó csere 20
- Lambda szonda csere 40
- Légtömegmérő csere(bontott) 0
- Gyári telefon besszerelése 160
- Öszzesen 2739
-
Ide hordtam szervizbe
Bizalmas, nem akarok reklámot csinálni, de e-mailen szivensen megmondom.(auriga kukac chello pont hu)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 112 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 35 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 18 l |
Előző autója? | BMW | Következő autója? | BMW, (MERCI? AUDI?) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
