A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 8 (1990-1999)

8 850Ci 

Az ítélet értékelése
4,5(4 db)

Durcás szeret?

Szöveges ítélet

Jellemz?en csak BMW-im voltak, egyre növekv? lökettérfogattal, de ez az egyetlen, amit nem értek. Szerintem iszonyat sokat eszik, azt sem értem hová raktak ebbe majd´ két tonna anyagot, ugyan a futóm?ve elég strapabíró, de sajnos nem annyira aluminium, mint az E39-é, és a típus szerintem legnagyobb problémája az automata váltó. Vezettem egy ugyanilyet kézi váltóval, mintha kétszer annyi lóer? lenne benne, pedig a blokk ugyanaz volt.
Az autó mindenhol felt?nést kelt a mai napig is, pláne, ha a két hátsó ablakot is leereszted (megjegyzem ez az opció nem mindegyikben van benne), forognak utána az emberek, de a legf?bb erénye, hogy (elvileg) rettenet er?tartalék rejlik benne. Ezt jelenleg még nem tudtam el?-csalogatni, szerintem az automata váltó miatt.
Megint másik dolog, hogy antiszociális autó, a hátsó két ülés max a jegyzettömbödnek lesz elég, vagy gyereknek, max 4 éves korig. (De ? meg panaszkodni fog, hogy nem lát el?re az ülést?l...:-))
Az els? ülések jól tartanak 15 év után is, az elektronikájától én is féltem, mert állítólag ennek a gépnek lelke van. Nagyon igaz. Mint a barátn?d: Mikor már azt hiszed, minden rendben van, megsért?dik egy apróságon, és borul a bili. A gépben található több, mint 20 computer igencsak megkeseríti az életedet, ha sz*r állapotú autót fogsz ki. 200e km felett érdemes a szelepszár-szimmeringeket kicserélni, mert ha nem, lassan,de biztosan megeszi az olajat, bár ez a 750i-kben is gond, gondolom konstrukciós tényez? miatt van.
Az M70-es blokkok ilyen korban orrukon-szájukon nyomják ki az olajat, ha porszáraz blokk van a motortérben, nagyon boldog lehetsz. Én megúsztam egy alig 25e HUF-os szelepdekli-tömítés-cserével.
A vízpumpát gyáriban 55e körül mérik, utángyártott kapható 30e alatt is. Szinte mindegyik cserés, vagy majd nálad az lesz...:-))
A klíma nyomáscsövei nem bírják a kort, vagy évente gázt töltetsz bele, vagy kicseréled ezeket a csöveket kompletten. Alig 80e forintért. Mivel V12, mindenb?l dupla van a motortérben, csak motortértet?b?l nem. Dupla sz?r?, dupla légmennyiségmér?, dupla pillangószelep, dupla akksi (bár ez a csomeszban van, párhuzamosan kötve (!)), szóval kétszer annyi a meghibásodás lehet?sége.
Szerintem hiába a 300Le, én nem érzem benne, csak ha meg kell állni, akkor nagyon a mellembe tolja a kormányát..:-) Persze inkább nem is közlekedni kell vele, hanem vonulni, csak azért hogy a lassan sétálgató oroszlán is tekintélyt tud parancsolni. Nem er?ssége a sprintelés, és nem szereti a tartós 200km/h-t sem, így a nyugodt, már már öreguras haladás maradt. Ennek ellenére szerettem, mert a látvány és hang, ami gyári sportdobokból jön 4 sípon keresztül, az nagyon sok mindenért kárpótol.
Én akkor váltam meg t?le, amikor sikerült becsajoznom vele, és szükség lett a hátsó üléssorra is...:-)
Kell rá költeni, tényleg csak az vegyen, akinek ez az autó az álma, vagy már nagyon tele van dohánnyal. Kicsiny országunkban eléggé fostalicskák a 8as BMW-k, sajnos.

Hibalista

- El?ttem nyári autónak használták, ráadásul második nyári autónak, így a szükségesen kívül nem költöttek rá, pedig a kora nagyon kérné már a szanatóriumot. Tehát:
- Generátor nálam térdelt le (1x),
- Szívóoldali m?anyag csövek cseréje (1x),
- Lámpakiemel? elektronika cseréje (1x),
- illet?leg a szokásos kis apróságok, mint olaj, sz?r?, fékbetétek, futóm?-alkatrészek.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1990
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 257000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 22 l
Előző autója? 540i Következő autója? BMW nagyköbcentis nagycsomeszos mittudomén
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 8 1990 (1997 - 1999)

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)