A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 7 (2008)

7 730D xDrive Facelift 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Luxus Anyahajo - "BMW 730D Xdrive Facelift"

Szöveges ítélet

Regi Almom volt a Hetes, meg annak idejen az Egyetemen az E38 asba szerettem bele, mikor Miskolc fele stoppoltam egy Hetes vett fel, amiben a Srac nagyon dinamikus vezetessel egy uj dimenziot mutatott be nekem, ami az en vilagomban addig ismeretlen volt. Sosem felejtem el, azt csendes suhanast es kenyelmet a hatso ulsesn 220al az M3 ason. Nem Nemet autopalyan! Na most mi lessz?

Az evek Teltek, sokminden valtozott, csak az almom nem. A 7esrol irt iteletek nagyreszet mar majdnem kivülröl tudom, közbe jöttek az ujjitasok es eljött az en napom! :) Elsöre hihetetlennek tünt, de igaz.

Parommal nagy izgalommal vettük at az autot es akkor ime a tapasztalat:

Elsore akkora, olyan erzes, mintha egy nagy hajot vezetne az ember. Class. En 198cm vagyok (reggel) igy örülök, hogy van kenyelem es hely. Az autoban 13Km volt, Fantasztikus erzes volt elsokent vezetni, es az a szag amit mindi a szalonokba ereztem most az enyem.

Az Auto BMW 730D Xdrive 2012 Facelift.
Az ülesek, nagyon kenyelmesek gyorsan kb 1 perc alatt befütti es a szellöztetes nagyon Frappans.

Head Up Display - Ez nagyon praktikus, autopalyan es varosban is: Kivetiti az aktualis sebesseget, tempomatot, navigacios iranyokat vagy kepeket, az aktualis sebesseghatart (jo erzes amikor latom a 130 ajanlottat -autobahn)
Es a követö rendszert, minden a szelvedön. Annyi hatrany van hogy Polaroid szemüveggel ezt csak egy bizonyos szogbol latni, de ez az egyik kedvenc extram Imadom, es hasznos.

Max Sebesseg: Az uj system, nem engedi a kocsit 50 vagy 30 vagy amit beallit az ember a varosra. "speedlimit" Okos, mert sok a trafi, es nem kell a kmorat figyelni, minden automatikus. Ugyanakkor ha bringast akarok elozni stb, kicsit topma. Ezt ritkan hasznalom, mert a követö rendszer jobb.

Aktive Tempomat: Ez Fantasztikus. Beallitom a kocsit, mennyivel akarok menni, es addig tartja amig utolerek valakit, lassit es gyorsit. Varosban, megall, leallitja a motort, es mikor a következö indul motor indul s Go. Ez nagyon sok figyelmet megsporol. Ugyanakkor az ember azert figyel, hogy mert ez kicsit örület is. De mindig müködik, nagyon jo. Varosban erzekeli a kocsit lelassit es megallaskor közvetlen möge all. Autopalyan, kicsit nagy tavolsagot hagy, igy az elottem halado nem mindig tudja hogy en mennek mar, de kenyelmes vezetesnel jo. Mex 210ig lehet allitani. Ezenkivül kikapcsolt allapotban is figyelmeztet a headupdisplay en, es ra is fekez kicsit ha gazos a helyzet. Ugye ki lehet kapcsolni...

A biztonsagi öv, minden elsö beszallas indulas utan, kicsit megfeszitve ellenörzi a rendszert. Milyen rendszert? Ez feszfekezes eseten, erossen megfesziti az oveket az utast biztonsagosa erdekeben. Egyszer mentünk 230al, kijott valaki, (az automata Tempomat nem volt bekapcsolva) a Head Up Displayen Pirossal Villogott h itt a köv Auto!! Lehelletnyit felkezdett fekezni, aztan latom mi van, satu Na jo nem satu de hatalmas fek masodperc töredeke alatt az övek bepreseltek az ülesbe felkeszitve az esetleges kockazatokra full fekero itt valami asszisztens is bekapcsol es maximalis fekeröt produkal veszvillogo automatikusan bekapcsol. A veszelyestöl messze volt, es nagyon bisztonsagot ado erzes volt.

A savelhagyo rendszer, a kormany rezgesevel figyelmeztet. Ez jo, mikor kicsit faradtabb vagyok hasznos.

Hifi, csodalatos, de ez itt alap.

8 Sebeseges automata: ZSir, teszi a dolgat. Alapbol Comfortban all, es van Comfort+ Eco Sport es Sport +. A valton kivül az egesz auto futomü kormany reakciok valtozik. A comfortot hasznalom legtobbet. A Sport nagyszerü, ha nyomom a Sport + csak nagyon szarazon, mert a sok nyomatek meg 4kerekkel sem megy at.. Az ECO moddal, kmeketet lehet sporolni. Amit szamol es ki is ir, ez a lehetö legfinomabb modon valt es gyorsit a legalacsonyabb fogyasztas erdekeben. Meg a legkondiba is beszol es egyeb dolgokba, es tenyleg sokat sporol. Ez remek, de a kenyelem rovasara is megy PL Palyan 8adikbol kezd visszagyorsitani tul lassu, a comfort + boven megfelelo. At is mint az eko, lassitaskor tölti a generatorokat mint egy Hybrid! Wow. Az eco lankas 100as tempora jo, es akkor 80-100 nal kiir 4 litert "big deal".

A hatalmas tetöablakot muszaly emlitenem egyik kedvencünk, a bearado napfeny felemelö elmeny, Fantasztikus! Nyitva 60-70ig oke. Imadom.

A benti levegö mindig tökeletes. A paratartalmat nem tudom hogyan szabalyozza, de bent mindig friss tökeletes levegöt produkal, ami kis dolog de kaprazatos elmeny, elözö autonkhoz kepest. Mikor belsöre allitottam, vmi rossz szag jött be, nem ertem hogyan ugy nem hasznaljuk.. De mindig top, ez kis dolog de nagy dolog nekunk.

Lampak: Az uj fejlesztesü lampak, ha napfenyt nem is de vilagos felteteleket biztosit.. Korom sötetbe nagyon jo refivel, lampak is kanyarodnak vagy legalabbis bevilagitanak a kanyarba. A feny egesz feheres erdekes.

Az auto nagyon csendes, ez elvarasaim között szerepelt es megfelelö. Imadjuk zene nelkül csendesen sohan az orszaguton... Autopalyan is csendes 2800 at forog 200nal. Nagy szelben 240nem mar kicsit sok hosszutavon, 200ig minden körülmenyek között csendesen lehet autozni. Szelcsendbe 220-240 is elvezetes.

Teljesitmeny: 730D Xdrive

265 LE Gyarilag 6sec alatt van 100on, ami megfelel az elozo 740D nek. Persze fölötte ugy Gondolom jobban megy.
Az auto sulyahoz kepest is, dinamikus. 100ig Brutalis 200ig Dinamikus, utanna komfortos. A mindennapokhoz böseges, egy uj Dimenzio. Sportosan vezetve is nagyon biztonsagosak, a fekek futomu nagyon stabil meg a hatarokon is. Sport + modban kanyarokban semlegesen minimalisan sodrodik es itt is jol kezelheto. Egyszer kiprobaltam egy közel hajtu kanyarban S+ ban, mind a negy kerek forok Full ellen kell kormanyozni mint egy WRC-t, de nem erre valo, 90%ban kenyelmesen suhanunk, ha nem Marad a Sport fokozat ami megdonti a Galileos fizikai adatokat. Felelmetes. A gyorsulas kanyarsebesseg. Az Elozo 750i 5,8 a 760 5,6 alatt ez meg a nagypapas 730D es 6 alatt szazon van. Persze nagyobb temponal nem ugrik nagyont, amikor emelkedön elözök 120rol vagy palyan 180 emelkedö es kimegy elölem a passat akkor ott el tudok kepzelni több eröt, de hat 2 tonna. Sport Fokozat elmeny autozas: Jo hangja van, elvezetes de a karaszterisztikat nem lehet összehasonlitani a v6 benzines v8 esetleg v12 essel. Fura hogy nagy fordultanal, a nyomatek semmi ahhoz kepest amivel indul. Következö mindenkeppen 750LI Xdrive lesz. Mindenekk felett pazar kenyelem es ez is nagyon elvezhetö. Igazu Alomauto.

Meretet tekintve, az ulest szeretem magas pozicioban tartania tetö kezdöthetne kicsit kesöbb, a napellenzot gyakran oldalra forditva nyerek 3cmert. De igy Tenyleg kenyelmesen elferek a 2Meteremmel. Magam mögött szükös a laghely, de mivel az ülölap hosszu kenyelmes. Na jo mögöttem Meg egy Kosaras mar nem, ezert van az L verzio betervezve kov kocsinak.

Az autok automatikusan nyilnak kulcs a zsebembe, ez mar alap. A csomagtarto automatikusan nyilik, vagy zarul kulcsrol vagy gombal. F*sza. Navi hatalmas, es ami a legjobb tudja az adott forgalmat, es az alapjan szamolja ki es iranyit.

A tempomat a kormanyon van, nekem sokkal kezesebb es kenyelmesebb mint a Merciben a kis fül..

Az Xdrive nagyon hasznos, kicsit füves helyen megallva hoban, vizse uton biztonsagot ad hogy mindenhonnan kijövök Plane Hoban, az meg nem volt.

Szerviz tapasztalat meg nincs, eddig semmi baja.

A BMW a legjobb? Nos szeretni valo, es elvezetes eutozast biztosit a Marka image megfelelö. Ugyanakkor Tisztelem es szerintem az A8 es Mercedes vagy Lexus is Nagszerü auto.

Hibak: A követö tempomat neha bevesz parkolo autokat, ezen meg lehet finomitani. Mas nem jut eszembe.

Meg a toltao kamera nagy segitseg a parkolasnal, de meg nem parkol be mint az Audi.

Szeretem szeretem.. Es tenyleg alig akar kiszalni az ember, es alig varja hogy ujra menjen vele..

Fogyasztas: Labfüggö 8litertöl 15ig (Palyan: 240 tartosan 15 Liter)
Rövid tavon lehet 5,5 80 100 al.. de nem ezt nezi az ember.

Kenyelmes es elvezetes, ezert valasztottuk.

Hibalista

- Eddig Semmi :)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2012
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Toyota Corolla 1.4 Következő autója? 750Li x Drive vagy a Hybrid hetes
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 7 2008 (2009)

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)