Nagyon jó autó
Szöveges ítélet
88000km t futott az autó mikor hozzám került. Alavetően nem volt vele semmi gond, pont ekkor volt a kötelező szervíz, át is nézték az autót. 1 hónappal később jött ki két hiba az egyik annyira nem jelentős, a kipufogó leömlőt cserélték garanciában(vagy visszahívásban) már nem emlékszem. A másik már érdekesebb, mindkét ülésfűtés kiégette a bőrt, ezért bőrrel együtt kellett cserélni az első üléseken.
A ráncfelvarrás elötti utolsó darabok közül való, de mivel az új kívűről jobban tetszik ezért Németországban megcsináltattam az átépítést. Ez közel 1m ft ba került, de ugy gondolom mindenképp megérte, mivel az eleje a sok autópálya km től amugy is "kavicsos" volt. Az átépítést nagyon szakszerűen végezték, a mai napig semmi utolagos problémám vele.
Nagyon jó autó végig szerettem. Sokáig nem értettem, hogy az ujságírók és a kedves tulajdonosok miért "nyüszögnek" az I-drive miatt, én ugy 3-4 nap alatt megszoktam az autón mindent és nagyon praktikusnak tartom a kezelését. Aztán rájöttem miért is:
Vezettem egy az enyémnél 3-4 hónappal idősebb példányt, és az autót szó szerint katasztrofálisnak éreztem. Szavakkal se sem tudom írni a különbséget, de ugy 60 apróságot (!!!!) számoltam össze amiben az enyém más, jobb volt, legfőképpen az I drive, de rengeteg más apró dolog. Az én autóm is a "ráncfelvarrás" elötti, de ugy látszik volt egy módosítás.
Aki ilyen autó vásárlásán gondolkozik annak bátran ajánlhatom, de csak a módosítás utániakat (legegyszerűbben ugy látszik, hogy azt I-drive mellett van két plussz gomb, egy menü és egy programozható).
Egyetlen egy dolog ami negatívumként felhozható, a turbó hibája, ami ráadásul pont München alatt ért utol.
Valószínű betudható, még az előző tulaj, hajtom/leállítom, dolgainak, illetva, hogy 0 km esen Chip tuninggal lett kihozva a szalonból (még a forgalmiban is szerepel), és így a 265LE és 680Nm lehet megtette hatását.
Még annyi hasznos információ, hogy a z autómata váltóban lévő olajat a szervíz szerint nem kell cserélni, én kicseréltettem azt is, és sokkal szebb hangja lett az autónak, még egy biztonyos zörgés is megszűnt aminek az eredetét sokáig nem tudtam.
A váltóolaj cserét abszolut csak javasolni tudom!
Abszolút ajánlott, de csak a módosított "menügombos" változat, az elöttiek kerülendők!
Hibalista
- Ülésfűtés (Garanciában), Kipufogó leömlő (garanciában),
- Turbo (garanciaidő után)
Ide hordtam szervizbe
Wallis Pest
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Lichtenstein Vaduz
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 88000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 67000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | E270CDI 2003 | Következő autója? | BMW 7 lehet másik modell más felszereltséggel. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
