A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 7 (2001-2007)

7 735Li 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

LUXUS TANK

Szöveges ítélet

Kezdjük az elején-SOHA NEM AKARTAM BMW-T. Véletlen választás volt, egyszerűen nem lehetett normális autót találni, ami kényelmes, haladós, biztonságos hosszú távra is.
Sokat nézegettem a merciket, de méregdrágák voltak (nekem).Aztán, egye fene nézzük a BMW-t. 520 csak lerúgott kisebbségitől eladó tekert vackok. Véletlen rányomtam a 7-es sorozatra, és ott volt a nagy szerelem 735 LI, fekete bőr, minden működik, harmadik tulaj, igazolt számlákkal. Azonnal hívtam, hogy indulunk érte. Másnap megvolt a próbaút, és a hozzá adott extrákkal plussz felni gumi,stb, egyszerűen nem tudtam alkudni belőle. Azóta sem találok benne hibát, hűt-fűt, megy és nagyon megy, egy remekmű. Van rajta index is, és működik. :-) Minden de minden tökéletes rajta, nincs egy szakadt kédergumi, egy foltos ülés, stb. Sok olasz volt előtte, sok sok szereléssel, bütyköléssel, és már értem ,hogy miért BMW! Mert összerakták, mert kiváló. Minden nap használjuk, heti 1000-1500 km-ert megyek vele, és minden nap teljesíti amit kérek. Sokáig fogjuk használni.
Update: Sok -sok kilométerrel a cikk írása után: Olajcsere megvolt, szinte az összes szenzort cserélni kellett (44.000 Ft / db) egy Valvetronic motor csere- na mondjuk ezzel átbasztak, 230.000 ft. Soha nem menjetek az 51 úton Dunavarsány felé Szigethalmot elhagyva, van egy benzinkút balra,ott egy BMW szerviz. Na ott húztak le.Se számla, se papír, semmi. Nem lényeg, tanulópénz. Lengőkarcsere 28.000 x2. Fékek 44.000 db. Önindító csere, 80.000 Ft. Lambda szondák csak Bosch,38.000 darabja. Erre jön még a havi kb 200.000 Ft tankolás. Viszont az érzés-megfizethetetlen, kb mintha egy gyönyörű, de nagyon drága luxus kurvád lenne, mindent megtesz érted, de megkéri az árát. A rengeteg előnye mellett szól, hogy azóta megtanultam szinte az összes BMW diagnosztikai szoftver kezelését, értelmezését, vettem hozzá külön laptopot, kábelt stb. Egy szóval az eddigi tapasztalatok azt mutatják,- ne vedd meg, ha bérből és fizetésből élsz, nem fog menni, hidd el, belerokkansz. Vállalkozóként is külön kasszát és költségvetést igényel, folyamatosan ott kell lennie a kasszában pár százasnak. Tükör letört, nem bírta a garázsajtó nyomását :-), 15.000 bontottan.

Update:2022. 390.000 kilométernél járunk, vezérlés csere megtörtént, vanos szelepek, benzin szűrő plusz az elszakadt csatlakozók cseréje is. Teljes fék csere, betétek tárcsák, termosztát, és fékfolyadék csere is megvolt. Mindent összevetve a 2021-es év, elvitt 1 milliót, de a luxus csajt meg kell fizetni. Tervben van egy komplett fényezés is, és lassan egy motorgenerál, amit már ebben a korban érdemes megtenni. Egyre jobban hozzánk nő, annak ellenére, hogy minden tekintetben ez egy zsebbe nyúlós darab. Minden alkatrészt
szigorúan cikkszám szerint kell megrendelni, akkor nincs tévedés. Ami nagyon fontos, legyen mellé tartalék autód, mert ha szerelni kell, az nem egy nap. Alkatrész minden van hozzá, autodoc, vagy oemparts, bárdi, unix felejtős. Ha a motorhoz kell nyúlni, azt nem fogod elfelejteni egy ideig, minimum 1 milla. Bár ez nem egy otthon bütykölős autó, de sok mindent meg lehet csinálni rajta,pl: vízpumpa, termosztát, szolenoidok, gyertya csere,stb.

2022 január. A cd tár megadta magát, 30.000-ért szereztem másikat, magam cseréltem. A parkolói karcokat szorgalmasan gyűjtögetem, hiába állok a világ végére, valami paraszt azért is rám csapja a hulladékját.
Reggelente vacakol, indításnál, párszor meghúzza a gázt, majd beáll az alapjárat rendesen. Ezt még orvosolni kell.

Hibalista

- Xenon trafó,13.000 ft, xenon izzó,9000 ft, angel eyes izzók 5700 ft / db.Ennyi. - 2021: vezérlés csere: 550.000 Ft, benzin szűrő, szolenoidok:40.000, fékek, 80.000, cd tár:30.000 ft,

Ide hordtam szervizbe

Nem kellett szervizbe vinni.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

q.w szervíz, profi, barátságos, és nem túl drága.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 345000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? ROVER 75 Következő autója? 760
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 7 2001 (2001 - 2007)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)