A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 7 (2001-2007)

7 760 LI 

Az ítélet értékelése
4,3(4 db)

Learjet

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem.

Külső: sötétzöld, hosszított, nagy gyári 20 collos kerekekkel

Belső: aki rendelte nem tagadott meg magától semmit. Elöl-hátul TV - Idrive. Bézs bőr, a tetőkárpit szarvasbőrből (ilyet se láttam még, de valami gyönyörű), egyedi individual fa borítás, küszöbökben pirosan derengő V12 feliratok, kis piros ledek el-el dugva itt ott az utastérben. Full komfort ülések elöl-hátul. LI = 2m-emmel is elférek kényelmesen magam mögött.

Az Élmény: nagyfordulatra kihegyezett V12es motor (A RR Phantomban/Dropheadben ugyan ez van, megnövelve a lökettérfogatot 0,75 literrel). 6 liter, 445 Le. 7000-rig simán pörög, ilyenkor hihetetlen hangja van. Eszméletlen erőtartalék: 250nél 4ezret pörög csak, szakvélemények szerint legalább 300 lenne a vége. A légrugó miatt a Bp-i utakat sokat javultak, autópályán pedig sokkal stabilabb. Fontos tanulság: a hosszítás miatt kicsit szélesebbre kell venni a kanyarokat, nehogy fennakadjon a hátsó kerék a járdán.
Egy fontos tudni való. Egyáltalán nem volt drága, sőt, meglepően olcsó, mert nem kellett senkinek (a 6 literes motor sokakat el riaszt - hozzáteszem, ahogy ezt itt is többször igyekszem hangsúlyozni miközben próbálok objektív maradni (nem megy) - teljes joggal).

Azért persze van negatívum is (a fenti kis óvatosságot kívánó manőverezésen kívül): a fogyasztás. Engem nem érdekel, de azért alaposan megfontolandó. Dugóban álva Pesten 30l-t ír ki. Viszont, 160nál csak 13, 100nál pedig 8,9. Sosem voltam dieseles, (azért többször meginogtam), de egész egyszerűen szerintem már nem fogyaszt annyival kevesebbet egy diesel, mint amennyivel drágább a gázolaj.

Bár előre figyelmeztettek, hogy 12 henger = több lehetőség a hibára, nagyobb hő, nagyobb fogyasztás, hogy őszinte legyek: nem érdekel, kezdek beleszeretni mert ez az autó egyszerűen gyönyörű, úgy ahogy van...

Hibalista

- Hát, azért mégiscsak egy egykori csúcsmodellről van szó, úgyhogy igyekeztek minőségit alkotni. A kora, és a használat miatt sok belső- (pl az ajtó fogantyúk), illetve külső elem (pl a jelvény, hűtőmaszk) finoman szólva méltatlan állapotban van. Ezek cseréje viszont azon túl, hogy megéri, nem olyan drága.

Ide hordtam szervizbe

Wallis Motor Pest - szakszervíz, régóta járok hozzájuk, korrektek.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 135000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 20 l
Előző autója? 735i Következő autója? Talán a köv 7es, de min 5 évig marad ez
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 7 2001 (2001 - 2007)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)