Kényelmes pénztemető
Szöveges ítélet
2 évesen 40.000 km-vel vettem az autót egy német BMW kereskedésben, Premium Selectionként. Gyakorlatilag szinte minden extra benne volt. Az igazság az, hogy ha nem lett volna vele annyi bajom, akkor még ma is ezzel járnék. Rendkívül kényelmes, viszonylag takarékos és jó menetteljesítményekkel bír. Nagyon szerettem, 5 év után is egy élmény volt beleülni.
A fogyasztás városban 11-12l volt, autópályán 130-nál 7,0-7,5 l, 150 felett 8-8,5 l volt. Egy végig autópályás úton, 130-as tempóval bőven 1000 km jött ki egy tankból. A 170-180-as tempót gyakorlatilag nem lehetett benne érezni, nagyon szépen halkan suhant az úton.
Az enyémben a komfortsitze nevű ülés volt, ami hű is volt a nevéhez. Nagyon kényelmes, nagyon sokféleképpen lehetett beállítani, így tényleg az ember magára szabhatja az ülést. Lehet hogy van a piacon még ilyen kényelmes ülés, de kényelmesebb biztos nincs. Az ülésventillátor is benne volt, nekem ez volt az első ilyen extrás autóm, de meg kell mondjam, nagyon hasznos nyáron. A legnagyobb melegben sem engedi a ventilátor, hogy beleizzadjunk az ülésbe.
Ami a fekete leves: turbója feladata a szolgálatot 60.000 km-nél, folyamatosan csöpögött belőle az olaj, ajtóbehúzó többször elromlott, az elektromos csukódású csomagtartó ajtó szintén, generátor tönkre ment, hátsóm lámpában a ledek kiégtek 80.000 km-nél, 120.000-nál az első xenonokat kellett cserélni, szervó szíja leégett, az elektromos napellenzők közül folyamatosan rossz volt valamelyik. + számtalan apró elektromos hiba. Egy ismerősöm mondta, amikor megvettem, hogy készüljek fel, mert mindig valami hibajelző fog világítani az autóban. Hát igaza lett!
Ami még érdekes, bár apróság: kipróbáltam több BMW-t, és egyikben sem lehet elhúzott tetőablak rolóval autózni utópályán, mert akkora a szélzaj. Ez más autóban sosem volt probléma, mindig elhúzott rolóval autózom, hogy az üvegtetőn keresztül besüssön a nap, de a BMW-ben ezt mindig be kellett húzni.
Hibalista
- turbója feladata a szolgálatot 60.000 km-nél - folyamatosan csöpögött belőle az olaj - ajtóbehúzó többször elromlott - az elektromos csukódású csomagtartó ajtó szintén - generátor tönkre ment - hátsóm lámpában a ledek kiégtek 80.000 km-nél - 120.000-nál az első xenonokat kellett cserélni, - szervó szíja leégett, - az elektromos napellenzők közül folyamatosan rossz volt valamelyik. + számtalan apró elektromos hiba.
Ide hordtam szervizbe
Csak márkaszerviz. Bécs, Budapest egyik sem volt a topon.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 911 | Következő autója? | E 200 cdi |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |