A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 7 (2001-2007)

7 730 d 

Az ítélet értékelése
4,1(16 db)

Kényelmes pénztemető

Szöveges ítélet

2 évesen 40.000 km-vel vettem az autót egy német BMW kereskedésben, Premium Selectionként. Gyakorlatilag szinte minden extra benne volt. Az igazság az, hogy ha nem lett volna vele annyi bajom, akkor még ma is ezzel járnék. Rendkívül kényelmes, viszonylag takarékos és jó menetteljesítményekkel bír. Nagyon szerettem, 5 év után is egy élmény volt beleülni.
A fogyasztás városban 11-12l volt, autópályán 130-nál 7,0-7,5 l, 150 felett 8-8,5 l volt. Egy végig autópályás úton, 130-as tempóval bőven 1000 km jött ki egy tankból. A 170-180-as tempót gyakorlatilag nem lehetett benne érezni, nagyon szépen halkan suhant az úton.
Az enyémben a komfortsitze nevű ülés volt, ami hű is volt a nevéhez. Nagyon kényelmes, nagyon sokféleképpen lehetett beállítani, így tényleg az ember magára szabhatja az ülést. Lehet hogy van a piacon még ilyen kényelmes ülés, de kényelmesebb biztos nincs. Az ülésventillátor is benne volt, nekem ez volt az első ilyen extrás autóm, de meg kell mondjam, nagyon hasznos nyáron. A legnagyobb melegben sem engedi a ventilátor, hogy beleizzadjunk az ülésbe.
Ami a fekete leves: turbója feladata a szolgálatot 60.000 km-nél, folyamatosan csöpögött belőle az olaj, ajtóbehúzó többször elromlott, az elektromos csukódású csomagtartó ajtó szintén, generátor tönkre ment, hátsóm lámpában a ledek kiégtek 80.000 km-nél, 120.000-nál az első xenonokat kellett cserélni, szervó szíja leégett, az elektromos napellenzők közül folyamatosan rossz volt valamelyik. + számtalan apró elektromos hiba. Egy ismerősöm mondta, amikor megvettem, hogy készüljek fel, mert mindig valami hibajelző fog világítani az autóban. Hát igaza lett!
Ami még érdekes, bár apróság: kipróbáltam több BMW-t, és egyikben sem lehet elhúzott tetőablak rolóval autózni utópályán, mert akkora a szélzaj. Ez más autóban sosem volt probléma, mindig elhúzott rolóval autózom, hogy az üvegtetőn keresztül besüssön a nap, de a BMW-ben ezt mindig be kellett húzni.

Hibalista

- turbója feladata a szolgálatot 60.000 km-nél - folyamatosan csöpögött belőle az olaj - ajtóbehúzó többször elromlott - az elektromos csukódású csomagtartó ajtó szintén - generátor tönkre ment - hátsóm lámpában a ledek kiégtek 80.000 km-nél - 120.000-nál az első xenonokat kellett cserélni, - szervó szíja leégett, - az elektromos napellenzők közül folyamatosan rossz volt valamelyik. + számtalan apró elektromos hiba.

Ide hordtam szervizbe

Csak márkaszerviz. Bécs, Budapest egyik sem volt a topon.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 911 Következő autója? E 200 cdi
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 7 2001 (2001 - 2007)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)