A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 7 (2001-2007)

7 730d 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Csak ha milliomos vagy es imadsz költeni ra..

Szöveges ítélet

Nagy tekintelyes kenyelmes es meglepöen dinamikus luxus auto. Cegesen hasznaltam. Gyakran 10 - 15 orat ültem benne. Barhol meg lehetett vele jelenni meg akkor is amikor mar kijött az E66. Tagadhatatlanul van presztizse a bajor csatahajonak.

Design:
Erdekes felvetes szerintem nagyon szubjektiv kerdes. Azota harmonikusabb es elegansabbak lettek az ujabb modellek.
Kezelhetöseg: 70db gomb, plusz iDrive...4 bajuszkapcsoloval kormanyon ,valtogombok lehetetlen helyre dugva, hangvezerles ami sohasem müködött jol stb stb.

Ergonomia :
A kormany hatalmas megis alig allithato elöre hatra iranyban.Ergonomiabol nalam megbukott. A tervezöje biztos megalomanias lehetett.
Az aktualis (E66) 7s-t nezve vegre a BMW megertette a kritikat. Ujra letisztult es logikusan kezelhetö a kocsi. Van benne valtokar es az Idrive is egyszerübb strukturaju benne.

Kenyelem:
Pazar hatalmas hütütt -fütött komfortüllesek, motoros redönyök allofütes.
Zene az velemenyem szerint max atlagos volt. Elmarad a konkurencia BOSE HK Infinity rendszereitöl.. Kihangosito szoftverbeteg. Navigacio is akadozott majd teljesen meghalt. Fejegyseg hiba na ezt mar nem csereltettem ki mert 600ba került volna. CD tar kuka. Tipushiba mint a navigacio.

Kezelö gombokrol lekopott a lakk eleg gyorsan. A börkormanyt ujra kell karpitoztatni a többi elfogadhato allapotban maradt 300eKm futas ellenere.

Fenyszorok gyengek hiaba xenon elmarad a vart teljesitmenytöl.

Hajtaslanc :
Motor valto futomü az egy elmeny.Sokkal többet tud mint amit kinez az ember a nagy kocsibol. Öröm volt vele minden fordulo es kanyargos uton sem ereztem soha a tömeget. A sor6 fantasztikus blokk. Egy turboval is . Csendes es iszonyu ereje van. Amiert sajnos rettenetesen borsos szervizszamlakkal kell fizetni.

Fogyasztas:
60% varos 40 % palya 160 - 200 tempo között 8,3 volt. (motor Chippelve volt 270le re ) Nem mindegy hol csinaljak a programozast. Nekem az 5. autom volt amit ugyanott csinaltak. Soha semmi müszaki problemam , füstöles, turbohiba, motorcsere nem fordult elö. Külföldi müszakin a BMW atment gond nelkül.
Fogyasztasa atlagban 1 l csökkent. Varosban alulrol jobban huzott es 255-t ment.

Szerencsere ahogy öregedett es jöttek a km-k bele kalkulalhato volt mi lesz a következö hibaja. Hiszen a szerelök ismertek rendszeresen jartam a mühelybe. Folyamatosan szervizeltük es mindig mindenböl minösegi alkatresz került bele.
Sajnos ez nem valtoztat a nagyon magas összesitett fenntartasi költsegröl. Az alkatreszek arai az ujkori luxusauto arahoz van kalkulalva. A konstrukcioja miatt nagyon nagyon szervizigenyes a tipus.

Nem veletlenül kerül mostanra hasznaltan ennyire kevesbe.Mert ritka mint a feher hollo egy olyan peldany ami karbantartott nem leharcolt karacsonyfa müszerfalas. Amit kb a 3. tulaja csak hasznal üti veri amig megy.

Kizarolag olyannak ajanlom akinek vastag a penztarcaja szeret költeni a kocsijara. Hüseges alkat es a BMW a maniaja. Ö biztosan szeretni fogja az autot es a szervizben garantaltan törzsvendeg lesz. :) :)

Hibalista

- 5 millio !!! forint felett költöttem ra. Iszonyatosan draga minden hozza. - Ebben az összegben a gumik 20" nyari es 18 " teli is benne van. Apropo gumik hatul max 40ekm t bir ki a nyomatek meg a 2,3t tömeg miatt. - - Ide hosszu lenne leirni mindent ami tönkrement rajta.De lassuk a legfontosabbakat. Van egy dosszie tele szamlaval. :) :) Szerncsere NEM A WALLISBA vittem mert akkor a dupla dossziem lenne. - - 310.000 Km ig : - - Valtolaj szürövel 3x cserelve ( nem is ment tönkre a kivalo ZF valto, szerintem megeri csereltetni ) - - 5 garnitura elsö fek 3 hatso fek. Nem vagyok vaslabu de sajnos pont mint a balna Mercinel is a gepezet sulya zabalja a fekeket. Ez volt talan a legidegesitöbb hibaja a kocsinak. Vettem ra gyari tarcsat az is razott. Kicsereltem Brembora ugyanaz...folyamatos küzdelem volt egesz idö alatt az elsö fek. - - ZF kormanymü felujitasa a magyar utakra es a nagy kerekekre foghato hiba. Koran jött 125ekm nél 160eft ba került. - - 4 teleszkop csereje 280 eft !!! Ha dinamic drive meg legrugo is lett volna bene akkor meg huzosabb. Nekem hagyomanyos acelrugos kivitel volt szerencsere. - - Izzito rele plusz izzito gyertyakat 2x csereltek. Max 2 telet birnak ki. 100 E ft körüli összeg a költseg. - - Akksi termeszetesen specialis valo bele. 110be kerül egy Banner. Generator javitassal együtt 250eft volt a moka. Amikor egyszer csak nem indult be telen a kocsi. BIKAZASNAL OVATOSAN !!! Különben elszall egy sor computer.. - - Szivocsonk csere legkesöbb 200 ekm nel kötelezö. BMW rajongok tudjak. A müanyag szelepek beeshetnek a motorba es aztan oda a komplett motor. - - Eltört a kipufogocsonk 280Ekm nel. Mert lemezböl van !!!!! nem öntveny. A többi tipusnal mar öntveny viszont ennel meg nem az. - A turbot ledaralta a leszakado femdarab. Igy 300eft lett a szamla vege sortömites cserevel füszerezve. - A turbo menthetö volt szerencsere. Mert belül hibatlan allapotban volt a lefutott 280ekm ellenere. Tehat kijelenthetem a chippeles minösegi volt. Amit mondjuk tudtam mivel az evek alatt összejött mar több mint 1 millio km chipplet kocsikkal. - - 1 db hutoventillator is elfogyott. A legkülsö ventillator megallt, kezdett melegedni a viz de müszer hianyaban nem veszed eszre a hibat. Ez halalos is lehetett volna nyaron. Idöben eszrevettem amikor kivülröl hallottam jarni a motort es a lüfter folyton behuzott probalta normalis höfokon tartani a motort. Ventillator csak gyari van hozza 118eft. - - Fekfolyadek idöszakosan cserelve 2x - Kezifekbetet csere 1x - - Tükörfütes hibaja miatt tükörlapot csereltettem. Gondoltam 20 - 25 böl meguszom bontottan. SOKKOT KAPTAM : 126eft egy darab tükörlap !!!!!!! Lopjak öket mint a cukrot. Vartam egy par napot es szereztek bontottat. 50eft/ db aron. :( :( - - Ekszijak feszitok 1x kerültek sorra. - Klimatöltes 2x - - EGR szelep idöszakos tisztitasara 2x volt szükseg. Vakumcsövet es vakum szelepet a futasteljesitmeny vegenel kellett ujra cserelni. ( EGR hibakodot irt a jargany) - - Legtömegmerö 2x lett cserelve 70eft/ db (hibakod a jele illetve szaggatottan megy a motor) - - 2 Xenon izzo 1 trafo ezek nem voltak "dragak" 13eft az izzo , 30 a trafo. - - Klima kifolyo csövek dugulasa miatt volt egy beazasom. Utana persze a labterben karpit tisztitas valt szüksegesse a foltok miatt. - - Meg sok sok motorololaj ,szürök, pollenszürö , gazolajszürö 3 x stb stb - - Szelvedö 1 fogyott el csupan. Az relativ nezve olcso volt 47eft ba került.

Ide hordtam szervizbe

BMW specialista . Ök rendben vannak 10 Pont a munkajuk a szakertelmük!!! Gyorsak becsületesek. Az alkatresz arakrol meg a tulbonyolitott konstrukciorol nem tehetnek semmit. A szervizeles arai horrorisztikusak összessegeben.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 89000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 220000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? XF
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 7 2001 (2001 - 2007)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)