Valóra vált álom
Szöveges ítélet
A 7er mindig nagyon tetszett, főleg a helykínálata miatt. A vezetőre összpontosul minden kezelő szerve, szinte csalogatja az embert, hogy autózzon vele. Fogyasztása egyáltalán nem kibírhatatlan, nálam 9,5-től 17,5-ig fogyasztott. Az átlag 14,5 körül alakult, mert egy ilyen autóban képtelenség megállni, hogy ne nyomd a gázt. Nagy tömegéhez képest (2180kg) elég könnyen manőverezhető. Egyedül a gyorsulása lehetne jobb, de ez sem rossz amit most tud, de az előző 540-esem megette volna, igaz az 320le volt, meg 1750kg. De ebben inkább jobb 1500km-t levezetni, mint az előzőben, hihetetlenül kényelmes, az ülés 10 féle paraméterét lehet állítani, s mind ezt egy gombnyomásra. A hátulutazóknak sem kell nyomorogniuk a bősége helykínálat végett. Csomagtartója, akár egy kráter, eddig mindent elnyelt. Egy bánt, hogy ilyen kontárokat, miért engednek a tervező műhelybe, mint Chris B., sikerült az egész BMW arculatot elrontania, ezért nem is vennék fiatalabb BMW-t. Csak az E34, E39, E38 jöhet számításba nálam. Mivel még egy ilyen állapotú E38-ast nem találnák, ezért lehet, hogy sohasem adom el, egy M5-be szívesen beleülnék, de a magyarországi áraik kibírhatatlanok, regadó meg sok lenne. Talán akkor eladom, ha nem lesz regiszrációs adó. Az autó állapotát alighanem a képek elárulják. Roszzat annyit tudnék róla írni, hogyha szerelni kéne, a motortérbe eléggé hozzáférhetetlen minden a nagy v12 miatt. A gyertyacsere 3 órámba került, a vízcsöveké meg egy délutánomba. Szervizelni, elég egyszerű, sokan abban a tévhitben vannak, csak a szervíz tudja lenullázni a szervízintervallumot jelző zöld lámpácskákat, pedig otthon is meglehet csinálni, mindösszesen egy darab drót segítségével és nem került 5000-be. Szeretem ezt az autót, a motorja a világból is kimenne, ha út lenne alatta.
Hibalista
- Vízcsövek, azok műanyag összekötő elemei, melyeket fémre cseréltem inkább. A magas üzemi hőfok miatt hamar elöregszik a műanyag, mert 102-108celsiuson mennek a BMW motorok. Természetesen elkopó dolgok, mint fékbetét, tárcsa, lengéscsillapítók.
Ide hordtam szervizbe
Magam megtudom szerelni, minden mechanikai baját, de eddig még nem kellet hozzá nyúlnom.
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
A szervizekről annyit, sokszor többet tudtam én az autómról, mint ők, tisztelet a kivételnek, egy ismerősöm van Pécsett aki tényleg a kezdetektől BMW-t szerel, ő érti a dolgát.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 157800 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 62300 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | 540i | Következő autója? | E39 M5, 850Csi, 750i, ezek Alpina változatai. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
