A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 7 (1994-2001)

7 E38 750i 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Valóra vált álom

Szöveges ítélet

A 7er mindig nagyon tetszett, főleg a helykínálata miatt. A vezetőre összpontosul minden kezelő szerve, szinte csalogatja az embert, hogy autózzon vele. Fogyasztása egyáltalán nem kibírhatatlan, nálam 9,5-től 17,5-ig fogyasztott. Az átlag 14,5 körül alakult, mert egy ilyen autóban képtelenség megállni, hogy ne nyomd a gázt. Nagy tömegéhez képest (2180kg) elég könnyen manőverezhető. Egyedül a gyorsulása lehetne jobb, de ez sem rossz amit most tud, de az előző 540-esem megette volna, igaz az 320le volt, meg 1750kg. De ebben inkább jobb 1500km-t levezetni, mint az előzőben, hihetetlenül kényelmes, az ülés 10 féle paraméterét lehet állítani, s mind ezt egy gombnyomásra. A hátulutazóknak sem kell nyomorogniuk a bősége helykínálat végett. Csomagtartója, akár egy kráter, eddig mindent elnyelt. Egy bánt, hogy ilyen kontárokat, miért engednek a tervező műhelybe, mint Chris B., sikerült az egész BMW arculatot elrontania, ezért nem is vennék fiatalabb BMW-t. Csak az E34, E39, E38 jöhet számításba nálam. Mivel még egy ilyen állapotú E38-ast nem találnák, ezért lehet, hogy sohasem adom el, egy M5-be szívesen beleülnék, de a magyarországi áraik kibírhatatlanok, regadó meg sok lenne. Talán akkor eladom, ha nem lesz regiszrációs adó. Az autó állapotát alighanem a képek elárulják. Roszzat annyit tudnék róla írni, hogyha szerelni kéne, a motortérbe eléggé hozzáférhetetlen minden a nagy v12 miatt. A gyertyacsere 3 órámba került, a vízcsöveké meg egy délutánomba. Szervizelni, elég egyszerű, sokan abban a tévhitben vannak, csak a szervíz tudja lenullázni a szervízintervallumot jelző zöld lámpácskákat, pedig otthon is meglehet csinálni, mindösszesen egy darab drót segítségével és nem került 5000-be. Szeretem ezt az autót, a motorja a világból is kimenne, ha út lenne alatta.

Hibalista

- Vízcsövek, azok műanyag összekötő elemei, melyeket fémre cseréltem inkább. A magas üzemi hőfok miatt hamar elöregszik a műanyag, mert 102-108celsiuson mennek a BMW motorok. Természetesen elkopó dolgok, mint fékbetét, tárcsa, lengéscsillapítók.

Ide hordtam szervizbe

Magam megtudom szerelni, minden mechanikai baját, de eddig még nem kellet hozzá nyúlnom.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

A szervizekről annyit, sokszor többet tudtam én az autómról, mint ők, tisztelet a kivételnek, egy ismerősöm van Pécsett aki tényleg a kezdetektől BMW-t szerel, ő érti a dolgát.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 157800
Megbízhatóság (10) Vezetett km 62300
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? 540i Következő autója? E39 M5, 850Csi, 750i, ezek Alpina változatai.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 7 1994

További ítéletek (59 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)