Tökéletes választás
Szöveges ítélet
Tavaly nyáron vettük édesapám számára, én inkább hétvégente használtam, amig meg nem vettem a múlt héten a saját 528asomat (lásd: Egy álom beteljesülése). A 740iA kényelmesebb, extrás bőr van benne (nem az alap, hanem kesztyű finomságú) még a műszerfal is varrva van, és persze világos vajszínű, kívül meg sötétzöld, igazán elegáns, nem olyan rosszfiús, mint az 5ösöm. (ami sötétkék fekete belsővel) Hatalmas respect az utakon, habár az elegáns színkombináció miatt nem nagyobb, mint az 5ösben. Az egyetlen ami szerintem jobb az 5ösben, hogy direktebb a kormány áttételezése, városban jobb vele forgolódni. Viszont ha 4 teljes méretű ember kell hosszú távra menjen gyorsan, verhetetlen a 7es. Az 5ös is ugyanolyan jó autópályán, de a hátsó üléseken egyszerűen kevesebb a hely. Azt hiszem tökéletes választás, mert a presztízse hatalmas, mégis az óriási értékvesztés miatt könnyű hozzájutni, nem áll benne az ember pénze, 3 millióért már egész szép példányokat lehet kapni. A 4400 köbcentis motor halk, nyomatékos alul, erős felül, pont olyan, amilyennek lennie kell. Az átlagfogyasztása sem vészes, ismerek embereket akiknek 20 liter, nekünk 14-et ír ki a computer, annyit is mérünk. Jó választás, boldogok vagyunk vele.
Kiegészítés:
az eltelt egy év bebizonyította hogy jó választás volt az autó. télen elinduláskor a bőr nagyon hideg tud lenni, az ülésfűtés elég erős, de télen egy nagyon nem bmw-s vékony gyapjú kellemesebbé teszi az elindulást.
Plusz: még hozzátenném az előzőekhez: autópályán NAGYON megy! 160rol olyat gyorsultam vele pár napja 220ra, hogy az előttem haladó 730i sofőrje csak nézett, majd lehúzódott. Kényelmes, halk, jó kocsi.
Hibalista
- őőő hát az az igazság, hogy ezt nem fogják sokan elhinni, de még semmi... illetve: nemsokára esdékes lesz a kormányösszekötők cseréje illetve a hátsó kutyacsontoké, de ez a magyar utakon természetes.
- kiegészítés: 1.kiderült hogy a mi példányunkon nincs is kutyacsont (?) :-)
- 2. azóta cseréltünk egy fűtéscsapot nyáron a klíma nem működött megbízhatóan, így orvosolták a hibát.
- 3. első főtengelyszimmering: gyárira cserélve 25000 munkadíjjal együtt.
- Még mindig fenntartom a véleményem hogy ez egy jó autó.
Ide hordtam szervizbe
M3Box Kft. Bp. Vécsey u. (XV.ker)
Nagyon értenek hozzá, lelkesek, ügyesek
Kiegészítés: még mindig jók, de az olyan apróságokat, hogy egy patent hiányzik valahonnan vagy ilyesmi, azt csak akkor pótolják ha ott áll az ember és mondja. Nem hiba részükről, ők nem restaurálóműhely, hanem szervíz. :-)
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | 523 | Következő autója? | új 7es? x5? még nem tudom. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
