Száguldó otthon....
Szöveges ítélet
anno mint bmw szerelő is féltem mert egyszer már ráfáztam egy 750i -vel igaz az még a kezdetleges e32 korszakból volt, de ez az autó "sajnos" túl magasra rakta a mércét, amikor kijött mindenhol a vezetés élményéről regéltek azzal reklámozták, hát igen az ember ha beül becsukja az ajtót akkor csend és nyugalom, körbe vesz a rengeteg kényelmi felszerelés és nincs kedve kiszálni amokor eléri úticélját, sokat panaszkodtak az elektromos rendszerekre az autóban, ennek 10 éves kora ellenére is minden müködik és semmi nem volt szétvagdalva benne, vagyis mindenhol gyári minden, pedig sajna nem voltak valami hálás gazdái. FENTARTÁS: a fogyasztás nem kevés de ezt kiegyenliti az hogy az autót mennyiért vettem, ha mai napi áron számolok egy suzuki swiftet ami nem egy alapmodel az kb 3 millió ft, és természetesen ezt ugye legtöbben hitelre veszik, összeségében mire kifizeti a suzukit meg az eladáskori veszteséget összeadja valaki, azt a csekély közel 2 milliós összeget én elég sokáig tankolgathatom az autómba, javítási költségek még engem is megleptek, a féktárcsa olyan áron volt, hogy kolegámmal kivel együtt vásároltuk az ő 1.6 honda civicjéhez meg az enyémhez és én kevesebbet fizettem mint ő, ez a tény sokkolta:-), a 12 darab gyertya is közel annyiba került mint az ő 4 db-ja, kötelező biztosításom 13400 ft negyedévente...
én azt mondom, hgy az embereknek lekellene ülniük és átszámolni, hogy mi is éri meg jobban, venni egy pár éves lényegesen magasabb katekorizált autót vagy egy új népautót, nem kellene ennyire félni ezektől a régebbi autóktól, ezek legalább még a anyagyárban készültek és a nem a suzuki a fiatnál és forditva, és amikor szembesülök azzal hogy egy skoda favoritban "WV system" kimerül abban hogy tüske van az elsztófedélben vagy sem , azt hiszem itt kimerül az öszvérség összes ildoma, ne vegyen mindenki 750 i-t de nyugidtan sőt bátran üljön be és probáljon ki vérbelki autókat...
Hibalista
- eddig összeségében csak olyan "hibája" volt ami időszakos, tehát gyertya csere olajcsere ékszij és féktárcsa+ betét, ezen felül saját hibámból még előremenetben tólatóba raktam, nem jól esett neki, 140.000 ezerből rendbe hoztam azóta újra álomszerűen vált, ez a tolató ház a váltóban állitólag eleve gyengéje ennek a váltótipusnak, Új... a lambda szondák téves diagnosztikája miatt, amit egy pesti bmw szerviznek mondott társaság követett el , ennek orvosolásával a fogyasztás majdnem negyedével csökkent:-),
Ide hordtam szervizbe
Saját magam javítom, bmw-kell foglalkozom, de nem vagyok elfogoult.....
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 19000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 17 l |
Előző autója? | 530i V8 Touring | Következő autója? | a bmw mellé egy nagyobb családi egyterű, amerikai persze:-) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
