Országúti cirkáló
Szöveges ítélet
( 735 i benzinesről beszélünk ) A hét év alatt tulajdonképpen a felsoroltakon kívül csak a szokásos kopó dolgokat kellet cserélni : fékbetétek, tárcsák, futómű-alkatrészek és hasonló apróságok. Az automata váltót kétszer kellett javítani, az első javítás szerintem egyszerűen rosszul sikerült. Ha elromlik a váltó, érdemesebb egy kevés kilométeres roncsból megvenni, vagy behozatni Németországból szintén bontottat - itthon a javítás inkább kínlódás, sok pénzért. Többnyire országúton használtam, városban egy kis terepjáróval jártam. A telet kitűnően bírja, persze téli-gumi nélkül sehová...
Menettulajdonságai tökéletesek, kanyarban nagyobb tempóban is kiegyensúlyozott. Télen megcsúsztatni nehéz, perdülés-gátlóval ( ASC ) szinte neutrális a kanyarokban havon is. Vigyázat ! Ha végül mégis megcsúszik, nehéz összeszedni - igaz, nem lehetetlen.
Autópályán verhetetlen, volt, hogy tartósan ( 100-120 km-t ) mentem vele 210-es tempóban tempomattal, teljes terheléssel ( 5 fő + csomagok ) és semmi különös nem történt : nem melegedett a motor, nem jött zavarba a váltó, semmi gond. Igazi országúti cirkáló, viszont a hivatalos szervíz-előírást érdemes betartani, a németek nem véletlenül írnak elő dolgokat.
Ilyen a látványos széles kereke dolga : ha jót akarsz, felejtsd el, a gyári méretezésű, jó minőségű gumikkal tökéletes.
Hibalista
- Hűtő, hűtő-túlfolyó tartály, automata váltó ( 2x )
Ide hordtam szervizbe
NT-Auto Budakalász
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 92000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 135000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | Mondeo 2,5 special | Következő autója? | BMW 740 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
