A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 7 (1994-2001)

7 730i 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Istencsászár, kényelem és tekintély

Szöveges ítélet

Szóval...

Régen nem tetszettek a BMW-k, mindet egyformának tartottam, semmi új forma vagy ilyesmi. Rengeteg autót vezettem már, közöttük több nagyon jót, és néhány rosszabbat is, de valahogy a BMW nem is autó, hanem egy érzés, amit csak akkor érezhet meg az ember, ha beül egy ilyen fotelbe, és a külvilág elmosódik számára.

Pozitív tapasztalatokról írhatok eleget:
Rendőr még sosem állítot meg, néha éjszaka leintettek, de mikor közelebbről meglátták az autót, meg se kellett állnom, továbbengedtek. Mindenki lehúzódik előlem, még akkor is, ha nem megyek gyorsan, bár lehet vele, sőt legjobban a 200 körüli tartományt szereti, de 160-ig alig eszik valamit, akkor akár 8,5 literre is mehet a fogyasztás, városban sem eszik többet 11,5 liternél (városi közlekedés alatt nem a dugóban állást, hanem az 50-ig gyorsulást, és a lámpánál megállást értem, mivel ennek van értelme)
Ha valaki nem hiszi el a fogyasztási adatoka, hát rábízom, de annyit még elárulok, hogy minden egy jó fedélzeti computeren múlik, mivel az végzi el az összes adagolási számítást is, így közvetlenül az befolyásolja a fogyasztást.

Életstílus:
Nem is drága már egy ilyen hetes, 2 millió alatt is lehet venni. Természetesen vannak fenntartási költségei, hiszen egy ekkora autónak nem elég egy kis motor, és ha a motor nagy, az hozza magával a biztosítási költségeket, hogy a többit ne is részletezzem, de azért amit nyújt az autó, ez is megéri. Nem egyszer előfordult, hogy 600 kilómétert vezettem le vele (akár többet is) és utána úgy szálltam ki az ülésből, hogy oké, akkor mégegyszer ugyanezt bármikor... Tehát nem fárasztó a vezetés, nem kell azon se idegeskedni, hogy affene, ez a trabant mér jön be elém megelőzni azt a kispolszkit, mert ilyen nem fordul elő. Az emberek félnek tőle, pedig én tényleg nem úgy vezetem, mint egy versenyautót.

Kis negatívum:
Bár ennek is megvan az előnye, de a ford után kicsit lomhának tűnt, bár a gyári gyorsulási adatok szinte azonosak, ami azért van, mert a ford már alapjáraton is képes leadni az erejének jelentős részét, viszont a bömös csak 2000-2500 között kezd el duruzsolni, majd dörmögni, majd ordítani, mert azt is tudja :) viszont ha egyszer elérte az ember a 2500-at, akkor elementáris erőket ébreszt fel... pedig ez csak egy három literes gép, ami nagyon messze van a nagyonn testvérektől.

Nem tudom emgfogalmazni az érzést, de azt tapasztaltam, hogy nagyon könnyen rááll az ember keze lába arra, hogy ezt az autót vezesse, és utána másikba átülni, hát nemigen megy... keresi az ember a pedálok karakteres ellenállását, a váltó feszességétm, a kormány lágyságát, ami mégis kellő ellenállással gátolja, hogy túlságosan megtekerje az óvatlan sofőr, és sorolhatám azt a millió apróságot, ami nem fontos igazán, és ami nélkül is egy nagyon jó autó volna ez a hetes, de ezek nélkül már nem volna lelke, talán nem is volna BMW.

Mindenkinek aki ilyen típuson gondolkodik, csak ajánlani tudom, hozzátéve, hogy nincs rossz autó, csak rossz gazda, tehát vétel előtt ellenőrzés, olaj és folyadékcsere, gyertyacsere (ha muszáj, hiszen ezek a gyertyák azért nem keveset bírnak) utána el lehet felejteni a szervízt.

Hibalista

- semmi sem rolmott el rajta konkrétan, legalábbis műkodést nem veszélyeztetett.
- A hátsó lámpa külső és belső üvegborítása közötti ragasztás egy kis részen elengedett, és mivel most volt vizsgán a jobb hátsó lengőkart és gömbcsukléót kellett cserélni, az egész vizsgával szereléssel (ja és sz összes fékpofa cseréjével) 120.000-ből megvolt

Ide hordtam szervizbe

5er kft

Nagyon megbízhatóak, de már nem Budapesten vannak, hanem kiköltöztek Budakalászra

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1996
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Mondeo II 2,5 V6 Következő autója? még emellé egy diesel BMW
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 7 1994

További ítéletek (59 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)