Bevált nagyautóm
Szöveges ítélet
Mindig 3 asaim voltak.Mondjuk nem kevés, 16 db.E 30 es E 36 osok, Alpina 3.0, 2.8 as M 20 as blokk épités E 30 ba, E 36 M3 3000 .-es,E 30 28 i 24 V, stb stb Amit 3 asban szivo motorral "SPORT"nak nevezhetunk, azt megépitettem, vagy vettem, mert imádom ha egy auto atombomba, gyorsul vagy nemesi vér van benne, vagy azt hogy magad egy nagyon kemény kocsit csinálsz egy széria 3 asbol.
Elváltam, uj asszony, uj auto:-)
Aztán jött a kisfiam, és rájottem nagyon jo döntés volt!!Semleges kanyarviselkedés,nagyon jo téli üzemben is, biztonságos, és megadják az elsöbbséget ha ebben csücsülsz.Ez kisgyerekkel a reggeli stresszben nem hátrány.
Kellett a tényleg nagy csomitarto.Elegáns kocsi,nyugodtabb vezetési stilus.
Utálom az automatát( faxom :a mosogép legyen automata...:-)) )
1994
740 i M60 B 40 es blokk, kéziválto.Egész pontosan 4 liter V 8 286 le+6 os manuális.
8 liter olajat kér egy motorolaj csere, nem használ drága olajat, hordoval veszem, szuro minimális koltség.
Légszuro filléres
Korbe fékezni nem kis summa, de meghálálja.
60 e kmt nyomtam bele, és egy kipufogo hibán kivul nem hagyott ott sehol.
Nagyon kényelmes, széppé tudod tenni ha szereted a kocsid, és 15 éves kora ellenére is modern a vonalvezetése.Nem kell szégyenkezni a Navarások, E mercisek kozt...
Nemrég gondolkodtam: van egy kis lotyim, veszek egy ujabbat Bordo helyett.
Nincs egy tipus sem, amik kulsore tetszettek, de a forumokon ne huztak volna le oket!Amin full leakadtam az az E mercis cdi világ: és még a bömös szerviz igényes???fenét!
Sajnos az a véleményem, hogy ez nem az az ország, ahol ha bebkusz egy döntéseden /pl 6 M ért egy pár éves terepjáro,vagy pick up/ sebaj jovore veszel valami mást.
Azt szurtem le a kedves autom sztorijábol:ha beválik egy kocsi: tartsd meg hosszan, ne ringass nagy vágyakat, inkább üzemeltesd korektul!Add meg neki a kenoanyagot, uj téli nyári gumikat, az épp szukséges "faxnit-felnit-polirt" és takarittasd rendszeresen.
Egy picit korosabb kocsi még meghálálja, ha jo alapot választasz.Az ujak már nem autok,tisztelet a kivételnek.
Az egyetlen sztár allürje a verdának maga az imidzse: ez egy nagyon klassz kocsi, de mindenki rossz arcokat gondol egybol bele.Vicc de igaz:
3 asom fekete volt az utolsó: kb 20 x állitottak meg vele.
A 7 esemet egyszer sem stoppolák le rendoreink, pedig állt már ki szemezni vele nem egy, de meggondolják.
Illetve hogy néha nem ártana egy vonohorog de ezen az auton kb ugy passzolna stilusban mint egy Rolls on egy tetocsomagtarto.
Hibalista
- Brutális kátyús utszakasz összeroppantotta a katalizátort.Nem a kocsi hibája, nem tudtam kikerulni, gyokketovel sem, a kocsi megállt... - Az elso rugok nagyon rossz utakon tornek,ettol ért le a kocsim alja is a kátyuban. - generátor csapágy - onindito bendix - hátso also lengokarok szilentjei - hátso felso lengokarok - kormányosszekoto, szervoszivattyu
Ide hordtam szervizbe
Szfvár, Köfém szerviz.Nagyon jo srácok, Viszugyel Tibi szerelojuk egy kulon mag a magban.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Magam + pápai barátok: NAGYON vágja "Cika" a témát, mindenkinek ajánlom.Véleményem szerint az országban is egyedulállo mennyiségu E 38 alkatrész és tudás birtokloja Zsiráffal.Keressétek oket JOK!!
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 300000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | 328 i épitett auto | Következő autója? | sokáig marad még remélem |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
