Autósboltos tuning 750i
Szöveges ítélet
Az autróról nem a hibákat fogom felsorolni, hanem történet szerűen mesélem el a történetét inkább mivel vele élek nap mint nap nekem ez több mint autó inkább társamnak mondanám a "picikét".
Nos, történetünk a kocsival elég nem túl régre fiatal koromra nyullik vissza, amikor is 19 éves voltam, fiatal, nem sokat értettem a kocsikhoz, nem is voltam versenyzö, aztán valaminek köszönhetően bementem egy autós boltba, megkérdezni kié az a kettes golf a bolt előtt ugyanis autóváésárlás előtt álltam. Azt mondta nem tudja, viszont van eladó kocsi, 3 modell közül választhatok, volt ott swift meg ilyen lelakott kocsik néztem, de fanyalogva, nem rétettem a kocsikhoz de tudtam ilyeneket én nem akarok.
Aztán hirtelen kapott a csóka egy telefont, hiogy megérkezett valami alaktrész, nem votl benn senki, aztán elkezdte szídni az egyik alkalmazottját Pistát, hogy megint nincs itt, de nem vár az alkatrész mert este fél 8 volt, ki votl hallva a város, és aznapra kellett az alkatrész.
Kérdezte a csávó, hogy ráérek e? mondom épp nincs dolgom.
Aztán felnyillott a "titkos" garázsajtó, ott volt 3 szörnyetek teljesen feltuningolva, középen a főnöknek a verdája egy e38-as BMW 750i, elkápráztatott a látvány teljesen, leesett az állam, erre mondta a főnök, hogy na mire vársz, aztán odadobta nekem a kulcsot, és mondta, mindent bele, mert 10 perc múlva bezár a bolt és nincs akatrész!
mondanom se kell a bolt a város túlsó felén volt, kb 26 km-re, máig nem tudom hogyan, de kb 5-6 perc alatt odaértem! de valahogy nem tudom felidézni, mondanom sem kell őrült tempóban hajtottam!!
meglett az alkatrész siettem vissza a főnökhöz az autós boltba, de valami történhetett, megcsapott az autónak a szelleme, mert felvettem a magnót, és olyan tempót diktáltam főkéntr kanyaokban ogy magamra sem ismertem! egyszerűen mintha nem én vezettem volna a kocsit, hanem a tuning verda vezetne engem, ahogy kívánná a tempót, én meg megadom neki.
Minden kanyarból keresztbe jöttem ki, fokozatokat kihúzatta a váltó 6200-ig, éreztem ahogy a gumik kúsznak nagyobb tempónál kanyarba, akkor jöttem rá hogy van érzékem a tempós vezetéshez!
Lényeg ami lényeg, úgy vittem vissza a főnöknek a verdát, hogy a hátsó abroncsok le voltak kopva, a tetemes lóerő miatt, de ő már tudta hogy ez lesz mert csak mosolygott és megjegyezte, hogy látom fiam van érzéked a vezetéshez. Erre széttártam a karom és mondtam háát.próbáltam igyekezni, de az autónak köszönhető, mert nagyon jól sikerült a tuning.
Aztán elmondta miket tett vele.
Röviden, új szelepek, új vezetők, bütyköstengelyek, és mindenféle nyomás meg lett emelve a motorban, elvielg a gyári 320 lóerő helyett 400-at tud, szoftver, hardver is módosításra kerlt, az optika mellett.
Aztán munkát adott a műhelyében és mondtam neki, szerezzen nekem egy iylen bestiát aztán szerzett de közel sem ilyen jó még, ez még a jövő zenéje lesz az én kocsimról addig is egy kép róla.
Hibalista
- rugók, csillapitok, stabilizátor pálcák, "gömbök"?, nagyjából ennyi romlott el a magyar úthálózatnask köszönhetően ezen kivül semmisem romlott el hála az égnek
Ide hordtam szervizbe
barátom titkos tuning műhelye
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 210000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | 760iL tuning |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
