A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 7 (1994-2001)

7 E32 735i 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

3,5 liter,5méter,Bőr,stb...

Szöveges ítélet

Szerelembe estem.Csúnyán.Nincs mentségem.Megláttam egy enyhén alkoholmámoros nyári napon,egy találkozón a típust,és kell,akarom.Előtte egy e36al szaladtam.De ott,abban a pillanatban rájöttem,kell egy ilyen tepsi.El is határoztam,hogy beszerzésre kerül egy,mihelyst eladom a 3ast...


Egy éve kellett hozzá,hogy elvigyék.De jöttek érte egy délelőtt,és ahogy az adásvételi
kitöltésre került és átvettem az összeget,már hívtam az eladót,hogy délután mennék a Hetesért.Az egy évem azzal telt,hogy mindent elolvastam róla a neten,amit találtam.Jót,rosszat,magyart,angolt,szériahibát,bajokat.Főleg azok érdekeltek.A pozitív véleményekre nem igazán voltam kíváncsi,ismerősi körben van több darab is,tisztában voltam minden vonzalmával.
A problémákra viszont fel szerettem volna készülni.Már amennyire ugye fel lehet. :D
A példányom,mondhatom jól felszerelt.Schibedach,klíma,4x elektromos ablak,intenzívmosó-lámpamosó,nagyboard,sperr,Koni telók,ültetve,karfás-memós-elektromos ülések elől,hátul is valami villanyos fotel van,de nincs (még) bekötve,körberolós,innenlichtpakett,fényre sötétedős tükör,tükörfűtés,kb ennyi.
Automata.Sosem volt nekem.Ódzkodtam tőle,de megszerettem.A b35el teljesen jó,dinamikus közlekedésre teljesen alkalmas,még mai szemmel is.A sportfokozat pedig hab a tortán,ha valaki esetleg a kelleténél jobban feszülne,de ha simán kickdownolsz,az is megteszi a hatását.A motor-váltó együttesre nincs panaszom,nekem elég.Néztem v8at is,de akkor nem volt eladó.Nem bánom,hogy ez lett,jó az m30,az automata váltóval sansz ,hogy örök élet +1nap a karbantartások betartásával.Fogyasztás?Megmondom.10-20ig.Bármennyi.Talpfüggő.Télen,most többnyire város,13-14liter.Hosszúba megáll 10 alatt.Na jó,nem sokkal.De könyörgöm,1600kg,3,5liter,hengerenként 2 szeleppel,30éves konstrukciójú motor...sok?...viszonyítás kérdése....manapság igen....bár,általában mindenki hazudik,a fogyasztást tekintve.... :)

Annyit azonban hozzátennék,hogy az előző tulajnál ez második autó volt,ritkán használta,viszont sokat törődött vele.Nem azt mondom,hogy hibátlan,de jó állapotban van,hibái elsősorban esztétikailag vannak,műszakilag,karosszériailag nem találtam lyukat,komolyabb rozsdát a tipikus helyeken sem.Van igaz egy horpadás a tankbetöltő mellett,de majd javítjuk.Meg a tetőn a lakkleválást is...

Egy dolog,ami szerintem mindenképp fontos,ha egy ilyen autót akarsz venni.Légy türelmes,ne légy rest a kezed összekoszolni,feküdj alá,mint a párodnak,ha úgy kívánja.Mert igényli a törődést.Ha nincs benned egy kis perverz hajlam a "szíváshoz",valamint akarat,akkor ez nem biztos,hogy a Te autód.Ha hibátlant akarsz,akkor 1-1,5M körül vannak pofásak,szépek.De a kor,az nem hazudik,és ezen autók egyik ellensége az.A másik a hanyag tulaj.

Mert milyen szép is az,amikor lemerül az akksid,és (még) nem tudtam,hogy nyisd ki az ajtót,hanem bemászol a csomagtartóba,és a sízsákon keresztül teszed ki-be a 25kg-s akksit...meg befagy a központi zár...a tanké is,a kocsit meg tankolni kellene... az üzemanyag tank rögzítőpántja a kor miatt menet közben leválik és a gyári pánt ára 30k/db....

De ezek mind elhanyagolható dolgok,amik javíthatóak,olcsón,igényesen akár.Én roppantmód élvezem.Kivettem a műszeregységet például,minden izzót kicseréltem,kipucoltam,most olyan ,mint az új....BC dettó...ablakemelőkapcsolóknál is ,ugyan ez...szép lassan rendbe szeretném tenni.Hosszú a lista,de nem sietek.És elsőre ugyan a hibalista soknak tűnhet,de viszont egy csomó minden működik.Tető elektromos,nyit-zár,nem ázik be...elektromos székek is halkan zümmögve állítják a kívánt pozíciót...futóműve jó,feszes,majd a hátsó traktusban kicserélgetem a szilenteket...bőr nincs kiszakadva,csak az egyik könyöklőm,javítható,helyben van egy kárpitos,megoldja.
Gondolkodom egyébként egy donor vásárlásán,csak hogy legyen hova nyúlni,mivel jóval kevesebb van belőlük,mint a 3as,vagy 5ös darabokból.

Nem bántam meg.Élvezem az utazás minden percét,ha 90,ha 160 a sebesség.És csak suhan,szinte hang nélkül.Ha a 90-es évek luxusára vágysz, és kedveled az öregebb autókat,ez egy lehetséges alternatíva.Néztem Mercedest is,de alapvetően ezeket a régebbi BMW-ket műszakilag jobban ismerem,és vannak hasonszőrű elvetemült márkatársak,akikkel jó kapcsolatban vagyok,így ha megszorulok,tudnak általában segíteni.

Remélem hasznos leírást adtam.Szép napot. :)

Update 2019.03.23

Folyamatos napi használatban, ami miatt több törődést igényel.A hibák, amiket orvosoltam a következők :tank lyukadása, korrózió miatt, kívülről, a 2fél összeillesztése felett. A por itt megáll az évek alatt, nedvességet kap és kieszi a lemezt. Vagy veszel bontott tankot,ami szintén ilyen lehet, vagy veszel újat, cirka 250k Ft, vagy fémragasztó. Én beragasztottam, majd megfelelő előkészítés után az egészet lefestettem. Lyukas vízcső, ami a fűtőradiátorra megy a műszerfalban.Repedt volt már, csak vmi takonnyal bekenték, ideig óráig oké, de meg kell venni az újat,kb 25k ft. Persze műszerfal ki. Én szorgalmasabb voltam, kivettem a kompett fűtésboxot, az összes állítomotor mechanikát kipucoltam, újrazsíroztam. A hőcserélőt is takarítottam, a korai darabok még nem rendelkeztek pollenszűrővel, így 30 év szennye halmozódott fel ott. Most szépen csendben működik, teszi a dolgát, ahogy kell. Tavaly előtt hozzájutottam egy donorhoz, egy 50i-hez.A teljes belső átkerült az enyémbe, bőr sport ülés, varrott bőr ajtókárpit és középkonzol, kesztyűtartó. Tető és oszloptakarók újrakárpitozása, szükséges patentok cseréje. Cirka 50k,egy helybeli kárpitos csinálta.Most nem lóg, foszlik, stb. A komolyabb dilemma tavaly volt, a motor fordulattól függetlenül, nem folyamatosan, hol kopogott, hol nem. Olajnyomás oké,találgatás, hogy mi lehet, senkinek semmi konkrét. Aztán egy júniusi napon letérdelt végleg, a 4.henger hajtókarcsapágya elment, vitte magával a ftgcsapot is. Szétszedés, majd szerelő keresés.Soltvadkertre vittem a motort,nem véletlenül.Közel teljesen fel lett újítva, kivétel a dugattyúk.Azok maradtak gyáriak.A motort a fiammal tettük vissza, bár előtte elkövettem egy szerelési hibát a váltó illesztésekor. Pontatlanul tettem fel és eltörtem a szivattyút, így le kellett akasztanom valahonnan gyorsan egy másik váltót, de félórás körtelefon után sikerült találni. A motor bekerült ezután, és kb most van benne 3000km.Olajfolyás,cseppenés sehol, szépen jár, teszi a dolgát. A felújítás előtt azért összeült a család, átbeszélni a helyzetet, hogy mennyire lesz ez rentábilis, illetve felmerült az eladás gondolata is.Szumma szummárom, a kocsi maradt és meg lett csinálva. A következő dolog a 2 első toronycsapágy cseréje lesz, ezek kopognak a rosszabb utakon. Saccperkábe 20-25k per darab,az utángyártott Meyle.A motor felújítása 410k,váltó 50k,olajak,szűrők, fagyálló 70k volt körülbelül.Ezek 2018as árak.Az első ülések bowdenháza volt még nyúlott, ezeket a neten javasolt módszerekkel javítottam.

Hibalista

- -Kard,fűtésvezérlő panel,sword (mindegyiknél szinte) ahogy néztem,újban 60E körül van...de - ha valakinek van affinitása a műszerészethez,akkor 3000Ft-ból javítható - - -hátsó ablak fűtés (ennek még nem jártam utána,relé,vezeték,stb) - -ülésfűtés (ennek sem) - -klíma (egyik rugalmas gumícső kiszakadt-kiégett a kipuff mellett,ezek cseréje megtörtént 10k forint,tavasszal kerül vissza,majd feltötlés,akkor kiderül,van-e hiba máshol is) - -lámpamosó nem megy (rátérünk majd) - -izzók cseréje a műszerfalban 1000ft

Ide hordtam szervizbe

Egyenlőre magam javítom.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Medgyes Attila

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1990
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 286000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? BMW E36 Következő autója? E38 ?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 7 1994

További ítéletek (59 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)