Zabolázott ribanc
Szöveges ítélet
Mindig erre az autóra vágytam, ezek szerint valahol van egy kis rokonlélek a Winklerrel, minden esetre nagyon tetszik. A megbízhatósága szerintem jó, van olyan barátom, aki már több, mint egy éve ugyanilyennel jár, neki és nekem sem volt még problémám vele. Nagyon megy. Ez egyszerűen szavakkal nem visszaadható. Viszont negatív tapasztalat, hogy az utolsó benzinkútnál is olyan érzésem van, hogy nagyon utálnak/irigyelnek, bár volt erre vonatkozó infóm mástól, de nem hittem volna. Az i-drive barátkozást igényel, néhány nap alatt viszont nagyon meg lehet szokni, én hasonlót nem próbáltam eddig, nincs összehasonlítási alapom, de nekem nincs vele problémám. A váltó meg egy remek. Az biztos, hogy kikapcsolt elektronika nelkül habozás nélkül gyilkolna, de külön kiemelném, hogy az M gomb megnyomásáig nagyon is féken vannak tartva a lóerők.
A fentieket közel 1,5 év után kiegészítve: továbbra is hibátlan a működés, az viszont biztos, hogy csak a német szerviz a szerviz, a többiek csak próbálkoznak. Ráadásul németországban majdnem minden BMW-vel kapcsolatos dolog olcsóbb is. Részt vettem különböző vezetési tréningeken a BMW-nél, csak ajánlani tudom mindenkinek. A tréningeknek meg a nagy fokú összeszokottságnak hála kikapcsolt menetstabilizálóval sem ölne már meg. Legalábbis remélem :-).
És itt kezdődnek az igazi élvezetek. Először is a hülyegyerek változata a DSC-nek (MDM) lehetővé teszi, hogy szinte bárki drifteljen, kilinccsel előre kanyarodjon meg nagyot autózzon úgy általában a gépjárművel alapvető képességek birtokában persze, de semmi külön tudás nem kell hozzá. Az elektronika szinte minden helyzetet felismer, csak meg kell tanulni kicsit forszírozni a dolgokat és a gép leköveti az akaratod. Egészen elképesztő.
Másrészt a gyakorlati használhatósága messze túlmegy a szokásos sportautókon: a gép iszonyú stabil, és biztonságos. Nem számt, havas úton vagy csak úgy általában hosszabb távon mész vele, tökéletes társ a mindennapokban is, egyedül városi használatra nem jó, de ez is inkább csak a fogyasztása miatt van. Dugóban minden esetre az összes élvezeti értékét elveszti minden autó, ez is.
Összességében én továbbra is nagyon elégedett vagyok vele és komoly a dilemma, mit vegyek ezután. Porsche Panamera esetleg más?
Hibalista
- lassan 3 éves de eddig semmi, mivel közel van a földhöz, az első kerekek előtti légterelő extrém sérülékeny, ráadásul anyagában puha, mit a vaj. Na ez az elem volt cserélve 3x, alkalmanként kb 25e
Ide hordtam szervizbe
Wallis Pest
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
BMW Rheinfelden
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 56000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | 330xi | Következő autója? | ??? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
