A Drága élvezet
Szöveges ítélet
A sok probléma ellenére,ami a német autóknál alap a menettulajdonsága kitűnő,gyönyörű a formája,mély dübörgő hang persze nem gyári dob!A sok elektronika és teletömött extrák miatt,sok apró,idegesítő drága hiba,de BMW!!!3 év alatt kb 2,8millió forint javítási költség,de azért megérte!
Hibalista
- Ülésfűtés ,sofőr oldalon kigyulladt újra bőrözés 180 ezer ,fűtőszál zárlatos lesz.
- Első lámpák évente elrepednek belül,párásodnak 346 ezer Ft/db,bár meg lehet csináltatni olcsóbban,de az is idő.
- Ezért xenon elrobban csere,helyzetjelző csere 50 ezer.
- Nem indult több alkalommal kétszer csere a fékpedál mögötti érzékelőnél.
- Tolatoradar elromlik egy szem cseréje+fényezés 35 ezer.
- Néha nem megy minden henger,csak pipa csere csak 8ezer ft darab,de kellemetlen.
- Erősítő tönkremegy,csere gyáriban 200 ezer.
- Eszi az olajat,mert a 9000 forintos olaj a szervizben,ami különben 3400ft,hamisított.
Ide hordtam szervizbe
Inkább nem írom le a Hivatalos,hozzánemértő rettentő drága szervizt!Még jó hogy van olyan profi csapat az országban aki tud nem hamisított olajat szerezni,amit nem eszik az autó és megoldja a felmerülő hihetetlen problémákat is mert ők csak akkor kapnak pénzt!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 28000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 136000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | Audi S8 | Következő autója? | Audi RS6 ABT |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |
