A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2017)

5 530xd 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Minden megvan benne

Szöveges ítélet

Új autó az előző E60 (2008) után. Ugyanúgy sok extrával, mint az előző. Aktív tempomat, sávtartó asszisztens, éjjellátó, parkolás asszisztens, távirányítós parkolás, adaptive drive, szinte minden.
Az autó nagyon jól megy, hihetetlenül dinamikus, a 8 fokozatú váltó váltásait nem is érezni. Kormányerők szinte egyáltalán nincsenek rajta, kivéve akkor amikor az autó nem szeretne arra menni (pl. sávátlépés irányjelző nélkül), amerre az ember kormányoz - na akkor van rajta erő, de végülis ez is állítható.
A komfort ülések nagyon kényelmesek, a masszázs funkció teljes hát és ülep részre kiterjed, valóban relaxáló.
Parkolás a távirányítóval sokat tud segíteni ha valaki beállt melléd 10 centire a parkolóban. Ha előrefele megy az autó akkor valamilyen szinten kerüli is az akadályokat, hátrafele csak egyenesen megy és azt nézi van-e valami az útban, majd megáll ha igen.
Euro 6-os dízelmotor, szóval 25-30 ezer km után kérni fog egy kis adBlue adalékot, viszont cserébe azokba a városokba is bemehet ahonnan "kitiltják a dízeleket Európában" (pl. Stuttgart).

Ami kevésbé tetszik:
-Soft Close Automatic ajtók egy kicsit "keményebben" záródnak mint az E60-ban
-Connected Drive funkcióknak csak egy része használható Magyarországon (nincs Online szórakoztatás/Deezer, illetőleg a valós idejű forgalom-info is hiányzik) - a BMW ügyfélszolgálat szerint talán jövőre működni fog.
-adaptive módban főúton a dugóban araszolva egy cseppnyi gázadásra is nagy gázzal reagál a rendszer, mert gyanítom gyorsítani szeretne nagy tempóban - marad a Comfort üzemmód, csak így nem volt értelme az adaptivenak annyira
-a pótkerék (opcionális) elveszi a csomagtartó jó részét, mert az alaplemez feljebb jön kb. 20-25 centivel. Ha tudtam volna inkább runflattel kérem és pótkerék nélkül.
-a csomagtartó mélyebb, viszont keskenyebb mint az E60-ban volt.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2017
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 525xd (E60) Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2017 (2017)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)