Nem rossz, de van nála jobb is
Szöveges ítélet
Áprilisban vettem, azaz akkora érkezett meg. 23 millió volt, eléggé jól felszerelt. Fiammal vitatkoztunk, hogy ezen a pénzen ezt vegyük meg, vagy használt 730d-t (én a 7-est akartam). Vezettem már az új 7-est, így valamennyire össze tudom őket hasonlítani. Először maradjunk az 5-ösnél.
Nagyon szép, kényelmes autó, teljesítménye maximálisan elég ebbe az országba, úgy sem lehet vel nagyon előzgetni, mert rossz az út, be van kamerázva, és sok az autó is. Automata váltós, 8 sebességes, kicsit sokalltam, de vezetés közben nagyon jó az is, hogy automata és az is, hogy 8 sebességes. Fekete Dakota bőr komfortüléses, fekete zongoralakk belső díszbetéttel, kívül pedig fehér színű. Hát az ülése rettentő kényelmesek, egyáltalán nem bánom, hogy kiadtam a komfortülésért a pénzt, illetve az se baj, hogy fekete lett belül. Szerintem a fehér szín gusztustalan, fiam választotta, mert kis pénzt ő is beleadott az autóba, és neki a fhér tetszik. Annyiból nem bánom, a fehéret, hogy nem nagyon látzik rajta a karc, illetve a por, de úgy mint fehér BMW, szerintem nagyon ronda. Én feketében vagy sötétkékben vettem volna, szintén fekete belsővel. Felniből a legdrágább van rajta, és kellemes meglepetés ért, amikor észrevettem, hogy nem ráz annyira, mint elődjénél a 19 colos kerék. Van benne aktív kormány, amire rábeszéltek megrendeléskor, hogy milyne jó azzal szűk helyeken kanyarodni, közben egy nagy rakás..., az ég világon smmit sem ér, és szerintem aki tudatosan eldönti, hogy kell neki aktív kormány, akkor az azért van, mert vagy béna, és fél a szűk helyektől, vagy annyira sok a pénze, hogy tudatosan elrontja az egyébként élménydús autót. Ez az egy extra az, amit bánok. Éjjellátó kamer nem sokat javult elődjéhez képest, csak annyit, hogyha gyalogost, biciklist észlel kivetítit a Head-up displayen keresztül a szélvédőre, de tulajdonképpen ez se ér sokat, mert egyszerre vesszük észre pl.a gyalogost a kamerával (amire ő észleli már én is látom) Head-up kijelző viszont nagyon hasznos, minden lényeges infót kivetít a látómezőbe. Nagynavigáció is szuper, tiszta a kép minősége, minden kifér rajta, ellentétben az E60-aséval, frissített adatok vannak a navigációs dvd-n. Aktív tempomat is hehetetlenül jó extra-szerintem. Automatikusan fékez, gyorsít, vagy akár meg is áll és el is indul, attól függően, hogy mennyire halad a kocsisor. Van benne ez a SPORT-KOMFORT-NORMAL szintszabájozás, normal a legjobb, minden úthoz alkalmazkodik, a komfort jó úton (ami nálunk elég ritka) kegyetlen rossz, ott a sport a jó, rázós úton pedig a komfort, de a normál igazodig mindenhez. Nagyjából ezek a kiemelkedő extrák.
A 7-es BMW Annyiban tér el ettől, hogy sokkal szebb mindenhol, kényelmesebb, biztonságosabb, tekintélyes autó, nagyobb benne a hely a csomagtartó kivételével. De ahhoz, hogy eldöntsék melyik a jobb, ki kell próbálni mindkettőt menetközben.
Nem rossz ez az 5-ös sem, de kissé bánom, hogy nem 7-es lett
Hibalista
- Még semmi - Jól is néznénk ki, ha 4 hónapos autó elromlana - Egyszer kellett menni utánállításra, ingyenes volt, csak lassú
Ide hordtam szervizbe
Wallis Duna
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | E60 530xi | Következő autója? | 730d F01 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |
