A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2010)

5 525d Xdrive Touring 

Az ítélet értékelése
3,5(31 db)

Első de az utolsó BMW-m.

Szöveges ítélet

Az autóra közel három hónapot kellett várni, ezzel alapvetően semmi gond nincs. Gyakorlatilag az összes extra benne van ami rendelhető volt 2012. júniusában az autó végára így CHF 136.000 volt. Az autó alapára CHF 77K és ehhez jött hozzá közel ugyanennyi extra. Kérdezgették is miért nem egy M550d-t rendelek, mert árban kevesebb extrával az ár kb. ugyanott lett volna. Végül 525d Touring Xdrive mellett döntöttem.

Akkor három csomagot lehetett kérni ezek minden megrendelésre kerültek: M csomag (szerintem teljesen értelmetlen feldobja az autót, de ezen felül semmi haszna nincs), sicht kilátás csomag - ez hasznos és a kommunikációs csomag (ez nem lenne rossz ha az internet működne) - ezt még nem tudták életre lehelni.
Mivel az autóban tényleg minden belekerült érdemes megnézni mi érte meg és mi nem (persze ezt fel lehet fogni szubjektív véleménynek is.). Az autó fehér színű belül Individual Merino bőr. Ez jó összhatást kelt - tehát legalább mondjuk jól néz ki.

Automatikus Start/ Stop funkció: személy szerint engem csak idegesít, alapértelmezésben kikapcsolni nem lehet. Értelme semmi, főleg csúcsforgalomban idegesítő. Sajnos ez alapból jár az autóhoz. Én tutira nem kérném ha lehetne.

Surround View - tényleg hasznos, ezt érdemes kérni. Bár a parkolásasszisztensnek még nem láttam az érdemi hasznát. A kamerák jók, több nézetet lehet választani. A jobb oldali tükör viselkedése állítható tolatásnál, hát lehajlik, de nem annyira, hogy látni is lehessen bármit is.


Kormánykerék fűtés: szerintem hasznos extra, ugyan ez vonatkozik az első és a hátsó ülések fűtésére.

Komfortbejutás, Softlok és automatikus csomagtérajtó-működtetés: a softlok elromlott illetve nem tudták megmondani miért nem lehet időközönként az vezető oldalon ajtót bezárni. Amúgy ez egy értelmes extra lehetne.
Ülésszellőztetés - nem ér semmit, komfortülések hasznosak, a masszírozó funkció jó lehet, de hosszú használat során inkább kényelmetlen / kellemetlen, mint üdítő.

Night vision: komplett pénzkidobás.

Bőr borítású műszerfal, extra tetőkárpit, kerámia foglalatok - szépnek szép.

Állóhelyzeti fűtés - jónak jó lenne ha működne. AZ első alkalommal amikor használni szerettem volna nem indult el. Megnézték aztán ment. Érdekes.

Adaptív tempomat - ez jó, főleg Svájcban ahol mindenhol mérnek és erősen büntetnek.

Professional navi: hát ... nem vagyok elégedett vele. Szerintem lassú és nem pontos. Proffesional hifi: akkor sajnos még nem lehetett az O & B rendelni, de alapvetően ok.

Hátsó szórakoztató rendszer, digitális rádió, tv: ezek működnek, kellemes, hogy a vezető oldalról ezeket irányítgatni lehet. Mondjuk azért elég gagyi, hogy fejhallgatókat külön horribilis áron lehet kiegészítőként vásárolni a rendszerhez.

Speed limit info, sáv elhagyásra és sávváltásra figyelmeztető rendszer, Headup display, Eco-komfort-sport kapcsoló: gyakorlatilag ez egész autóban ezek az extrák érnek valamit. A motorral alapvetően elégedett vagyok tekintve a helyi sebességkorlátokat a nagyobb motornak van értelme csak éppen kihasználni nem lehet.

Nekem összességében csalódás a BMW. Szerintem nem annyira jó mint ahová általában pozicionálják - 2012. szeptembertől 2013. júniusig számos apró zavaró hiba merült fel, melyek a használati és élvezeti értéket szerintem alapvetően befolyásolják. A szervízben igyekeztek segíteni azt sem lehetne igazán állítani, hogy Svájcban kevés lenne a jól felszerelt BMW tekintve, hogy minden harmadik autó kb. az. Én azt gondolom, hogy mindenki maga döntse el mit szeretne mivel tud és akar együttélni. Nyilván az abszulut BMW hívők csak BMW-t fognak venni én pedig nézek majd valami mást, de nem hiszem, hogy BMW-t.




Hibalista

- 1. Biztonsági övet nem lehetett behúzni. - 2. Internet kapcsolat nem működött. - 3. Állófűtés nem indult el - (üzemanyag volt benne) - 4. Softlok automatika nem működött - a vezető oldali ajtót nem lehetett bezárni. - 5. Kalaptartó automatikus becsukás elromlott. - 6. Az autópályán megállt és világított a műszerfalon minden létező lámpa. - 7. Lemerült az akkumulátor (erre azt mondták túl sok az extra az autóba és csak rövid távokon használom - 1000 KM nekem nem tűnik rövid távnak)

Ide hordtam szervizbe

BMW Bavaria AG Baar

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2012
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2010 (2010)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)