A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2010)

5 525D limuzin SportAutomata 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

BMW 525D "Szerencse vagy csak karbantartás kérdése?"

Szöveges ítélet

F10 limuzin 525D (3.0l Diesel, 6 henger, automata) Gyártás: 2010.06.
Autóm az első gyártási szériából származik (tudomásom szerint a kezdett 2010.02). Ezt megelőzően is volt 2 db 530D-m (régebbi modellek). Tartottam a gyermekbetegségektől, de lás csodát nem jöttek. Visszahíváson sem vett részt a gépkocsi.
Az F10-es formája nagyon tetszet, így több mint 4 év után is igen tetszetős számomra. Esztétikánál, számomra fontosabb a felvonultatott technikai tudás és a megbízhatóság. Itt most nem a marketing által kikövetelt „majom fogó” műszaki újításokra gondolok, hanem az értéket képviselő tudásra (extrákra).
Azért 525D és nem 530D, mert véleményem szerint a 6 hengeres, lebutított teljesítménnyel rendelkező modell is pontosan kielégíti a 6 hengereshez fűzött elvárásokat. Be is igazolódott, a 204 LE bőségesen elégséges még a német autópályákon is.
Motor és váltó: 3 l, sportautomata 8 fokozattal. Mesés ! Volt részem A6 és Mercedes E , S osztályhoz ép úgy mint a Lexus GS 450h (ez itt most egy kakukktojás), de 2010-ig egyik sem érte el a ZF által nyújtott kényelmi és egyben sportos érzést.
Futómű: az élménykapcsoló jól teszi a dolgát. Autóm tud kényelmes és komfortos lenni ép úgy mint takarékos vagy sportos karakterű(de nem sportautós). Viszont még mindég etalonnak tartom az E39-es sima futóművét, mely ezeket egybe tudta ötvözni és főleg egyszerre.
Fogyasztás: város 9 l/100 km, országút 5,8 l/100 km, autópálya 7,1 l /100 km. Ezek az értékek a megengedet legnagyobb sebességhatárokra érvényesek.
Kötelező és az árát megérő extrák: automataváltó, sportülés+ bőr, a Professional Navigáció, az állítható futómű (élménykapcsoló), a Harman Kardo hifi, távolságtartó tempomat , M-packet (eladásnál fontos), és a lámpa asszisztens. Minden más élhető extra, de inkább „küttyű” szerelmeseknek való.
Jelenleg az autómban 109 000 km van. Pontosan fogalmazok ,amikor azt mondom, hogy nem kellet költsek semmit a forgó és kopó alkatrészek cseréjén kívül. Mert nem hibásodott meg semmi sem. Mind ezt annak tükrében mondom, hogy nem vagyok megelégedve a Magyarországi márkakereskedésekben tapasztaltakkal. Túl drágák és nem kellőképpen felkészültek. Tisztelet a kivételnek, azon „bujkáló” szakembereknek, akikkel még ne találkoztam. Egy biztos, hogy össze sem lehet hasonlítani az osztrák (Bécs) szervizek hozzáállását az itteniekkel. Vannak tapasztalataim 2-vel is. Ez tény és nem a sznobizmus beszél belőlem, de erről regényt lehetne írni.
A bel térben és futóműben sem kopást sem kopogást nem lehet felfedni. Autóm pont olyan, mint újkorában. Komolyan!! Úgy vélem, hogy mind ezt annak köszönhetem, hogy sokszor túlzásba esek ami az ápolást illeti.
Saját tapasztalatok a hosszú élettartam érdekében:
- olajcsere 15 000 km-ként. Nem hiszek a 30 000 km vagy „a kijelzés szerint” olajcserében. Használj BMW Longlife olajakat.
- levegőszűrő max 40 000 km-nél, nem bírja ki a 60 000 km.
- alacsony kéntartalmú gázolaj
- beltéri karbantartás, ápolása folyamatosan. Használj BMW sajátmárkás termékeket. Megéri. A bőr olyan mit újkorában. Hetente kenem. Nulla kopás pedig nem vagyok egy pehelysúlyú
- ajtózsanér csavarjai hajlamosak kilazulni, sőt kiesni. Ezeket időszakonként meg kell nézni.
- külcsínt véd BMW nano technológiás kemény viasszal. Egy komplett kezelés kb. 1 óra és autód csillogni fog. A meló nem megerőltető simán meg tudja csinálni bárki.

Hibalista

- - futómű beállítás (garanciális)40 000 km (nem az autó hibája) - - tempomat gombjának gumi felülete elkopot (garanciális csere)70 000 km - - leváltak a betük a küszöb borításrol (garanciális csere).

Ide hordtam szervizbe

BMW A1 Győr

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 89000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? BMW 530D Következő autója? 530d
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2010 (2010)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)