A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2003-2010)

5 530i 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Végtelen kilométerek

Szöveges ítélet

Szép autó - ez tény. Egy bizonyos felszereltségi szinttől a beltér is elfogadható. A műszerfalon igazán elhagyhatnák a "stressz" (pillanatnyi fogyasztás) mutatót. A vízhőfok mérőt pedig nyugodtan visszahozhatnák. Hiába a sok marketinges maszlag - az egyik legfontosabb mérőműszer a tartósság tekintetében. Az i-drive véleményem szerint remekül kezelhető, igaz nem előzés közben, de akkor ki akar hifit vagy klímát beállítani? Egyébként pedig szinte az összes funkció a kormányon és az egyéb kezelőszerveken megtalálható.
Nos az autó megy, mégpedig veszettül - sokszor kell figyelmeztetni magam a sebességhatárokra. Csábítás a gyorshajtásra. A futómű (igaz, M-es) de mint egy sínatóé... akinek ilyen van az tudja, akinek nem, igyekezzen kipróbálni, mert egy élmény. Szeljük a kilómétereket, remélem hasonló érzésekkel és megelégedéssel.
2007.11.07. Ma reggel a fekete Seat engem is megelőzött az M7-en. Egy másik népítéletben olvastam erről az "előző istenről".

Hibalista

- Diesel autómat cseréltem benzinesre. A döntés oka egyszerű volt. A dieselek fenntartási költsége drága volt. Álltalában 4-5 évente cserélek autók ez alatt 200-250 ezer kilómétert megyek. A porlasztókat, a turbót, stb ilyen futásintervallum alatt cserélni kell. a rendszeresen jelentkező egyéb költségekről nem is beszélve. Hozzáértőbb barátaim meggyőztek, hogy a benzinesnek olcsóbb a fenntartása illetve kevesebb károsanyagot bocsátt ki. Valóban alig van gondom vele. Kötelező szervízek, olajcserék, kopó alkatrészek... más semmi. A szervizeléssel meg vagyok elégedve.

Ide hordtam szervizbe

A1-Autó Győr - kötelező szervízek.

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

STS - autószervíz. Kitűnő munkát végeznek. Márkaismeretük révén sokszor jobb alkatrészeket tesznek be mint a gyári beszállítók ( pl: fékbetét).
Remek a kávéjuk.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 96000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 530d Következő autója? BMW
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2003 (2003 - 2010)

További ítéletek (128 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)