Tokeletes utazoauto
Szöveges ítélet
Fajo szivvel, de el kellett adnom a coupet. Megerkezett az uj csaladtag, kellett a gurulo erod :) egyertelmu volt, hogy ismet BMW es a legnagyobb elerheto dizelmotor az otoshoz.
Jo ket honapig nezegettem, mire megtalaltam az igazit, Kolnbe mentem erte, tolem nincs is messze. Komfortulesek, head-up display, allofutes, F1 sportvalto meg minden szokasos extra.
Az auto fekete (of course), barna nappa borrel, tetoablak, M felnik... gyonyoru limuzin.
A 286 loero de leginkabb az 580 Nm nem kovetel meg tovabbi leirast a menetdinamikarol. 255-os tiltasig egy huzasbol gyorsul (gyorsulgatos kollegak kedveert leirom, hogy nemet autopalya temponal nem tud megelozni/nem tud lerazni se M3, se S5, se Cayman S és semmi mas hasonlo LE/kg aranyu vas a tobbletloerok ellenere sem, a nyomatek gyoz, de ha nalam letilt az elektronika es meg van hely, akkor nyilvan elmennek. Megnyugtato, hogy legalabb egy F430 ott tud hagyni.). Visszaterve az autora, ezzel a ritka valtozatu valtoval meg meg komolyabb, mikor kijott, a BMW allitasa szerint gyorsabb volt mint barmelyik PDK vagy DKG. Tenyleg gyorsan valt :)
Az auto elkepesztoen hatekony, 8-9 litert fogyaszt ilyen menetteljesitmenyekkel. Termeszetesen tok csendes, minden hibatlanul mukodik rajta, a navi a TMC adatok alapjan meg a dugot is kikeruli, automata lampa, ablaktorlo, aktiv tempomat (distronic), vagy 150 parancsra van hangvezerles, tokeletes utazoauto. Talan meg a masszirozo funkciot elfogadnam bele :)
Rosszat nem tudok irni, nem lehet belekotni. Talan ket dolog: az automata ablaktorlo szuper, de nagy ritkan en fel masodpercc3el elobb sopornek :)
Ha benzin V8 hangja lenne az autonak nem is kene melle mas :)
Meg egy kis adalek: a szervizemtol kaptam tesztelesre egy F10 535i-t... hat tobb ponton volt rosszabb az uj auto mint jobb a "regihez" kepest. A fejtamla fos, a csomagtarto pakolhatatlan. De legalabb a tempomat kezeleset visszaintegraltak a kormanyra es a head-up display is jobban van pozicionalva. Amugy meg mondanom sem kell, hogy egy szinten tapasztalt baratom is ment vele en meg az enyemmel es 130-rol 250-ig gyorsulva jo 500 metert vertem ra. Hiaba a 306 loero meg a ket turbo. Diesel power :)
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Auto Cloppenburg (Trier, Németorszàg)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 330 Cd | Következő autója? | Corvette C6 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
