A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2003-2010)

5 535 d 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Tokeletes utazoauto

Szöveges ítélet

Fajo szivvel, de el kellett adnom a coupet. Megerkezett az uj csaladtag, kellett a gurulo erod :) egyertelmu volt, hogy ismet BMW es a legnagyobb elerheto dizelmotor az otoshoz.
Jo ket honapig nezegettem, mire megtalaltam az igazit, Kolnbe mentem erte, tolem nincs is messze. Komfortulesek, head-up display, allofutes, F1 sportvalto meg minden szokasos extra.
Az auto fekete (of course), barna nappa borrel, tetoablak, M felnik... gyonyoru limuzin.
A 286 loero de leginkabb az 580 Nm nem kovetel meg tovabbi leirast a menetdinamikarol. 255-os tiltasig egy huzasbol gyorsul (gyorsulgatos kollegak kedveert leirom, hogy nemet autopalya temponal nem tud megelozni/nem tud lerazni se M3, se S5, se Cayman S és semmi mas hasonlo LE/kg aranyu vas a tobbletloerok ellenere sem, a nyomatek gyoz, de ha nalam letilt az elektronika es meg van hely, akkor nyilvan elmennek. Megnyugtato, hogy legalabb egy F430 ott tud hagyni.). Visszaterve az autora, ezzel a ritka valtozatu valtoval meg meg komolyabb, mikor kijott, a BMW allitasa szerint gyorsabb volt mint barmelyik PDK vagy DKG. Tenyleg gyorsan valt :)
Az auto elkepesztoen hatekony, 8-9 litert fogyaszt ilyen menetteljesitmenyekkel. Termeszetesen tok csendes, minden hibatlanul mukodik rajta, a navi a TMC adatok alapjan meg a dugot is kikeruli, automata lampa, ablaktorlo, aktiv tempomat (distronic), vagy 150 parancsra van hangvezerles, tokeletes utazoauto. Talan meg a masszirozo funkciot elfogadnam bele :)
Rosszat nem tudok irni, nem lehet belekotni. Talan ket dolog: az automata ablaktorlo szuper, de nagy ritkan en fel masodpercc3el elobb sopornek :)
Ha benzin V8 hangja lenne az autonak nem is kene melle mas :)
Meg egy kis adalek: a szervizemtol kaptam tesztelesre egy F10 535i-t... hat tobb ponton volt rosszabb az uj auto mint jobb a "regihez" kepest. A fejtamla fos, a csomagtarto pakolhatatlan. De legalabb a tempomat kezeleset visszaintegraltak a kormanyra es a head-up display is jobban van pozicionalva. Amugy meg mondanom sem kell, hogy egy szinten tapasztalt baratom is ment vele en meg az enyemmel es 130-rol 250-ig gyorsulva jo 500 metert vertem ra. Hiaba a 306 loero meg a ket turbo. Diesel power :)

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Auto Cloppenburg (Trier, Németorszàg)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 90000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 330 Cd Következő autója? Corvette C6
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2003 (2003 - 2010)

További ítéletek (128 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)