A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2003-2010)

5 530iA 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

sorhatos, benzines forever!

Szöveges ítélet

Az autót régóta kerestem, kifejezetten hazai forgalomba helyezésű, keveset futott, első tulajdonostól származó autót akartam. Feltétlenül ragaszkodtam a 3,0L-es benzines motorhoz (M54B30 blokk).
Kb. 1 év keresgélés után találtam rá az autóra, 44e Km-rel vettem meg, azóta 60e Km van benne. A belső levegő keringető ventillátoron kívül nem cseréltem benne semmit, olajon, szűrőkön és fékbetéteken kívül; az autó kifogástalanul funkcionál. (Kormány szervó nyöszörgött nagyon ritkán, szervó olaj cserével megoldódott a "probléma".) Az autót nagyon dinamikusan mozgatja a 170KW-os (233 LE-s) motor, de nagyon sokszor jól esik vele csak "gurulni". Az autópályán 140-150 km/h-s tempónál elképesztően jó a fogyasztása (9L alatt tartható), a zajszigetelése kiváló, csak a 6 henger mormogását hallani, bár lehetne kicsit erősebb a hangja :-))
A gyári alap hifi nagyon "low end", mivel használtan vettem az autót nem volt lehetőségem prémium hifit választani. Nem szabad az alaphifivel megvenni, tényleg nagyon kevés...A helykínálat 2 gyerekes családapaként elegendő, a srácok még kicsik, a csomagtartó mérete, pakolhatósága hosszabb nyaralás esetében lehet probléma, de ez nem a bmw-re jellemző dolog, ez az összes sedánra igaz. Az autó futóműve nagyon jó, sportos vezetésre, és gyors kanyarvételre is tökéletesen alkalmas, és a hazai utakon is használható; nem túl kemény. A motorról regényt lehetne írni, de nem teszem, ki kell próbálni vagy el kell olvasni a neten az erről szóló szakirodalmat. Szerintem "no comment". A fékerő megfelelő, érzetre lehetne a fék harapósabb. Hangsúlyozom a fékteljesítménye rendben van, számomra az érzet nem elég sportos, az autó karaktere elbírt volna többet is. A váltó rendben van, léteznek gyorsabb, sportosabb automaták is, de ok. A kormányzása a hátsókerékhajtásnak és a kiváló súlyelosztásnak köszönhetően precíz, hajtási befolyásoktól teljesen mentes. Az első comfort ülések kényelmesek, hátul még nem ültem :-))) A kormánykerék átmérője (nem M-es kormány) lehetne kisebb, én túl nagynak érzem, de ez szubjektív szintén, csakúgy mint az autó külseje, szerintem a mai napig megállja a helyét és van üzenete a külvilág felé. Hogy ebből az üzenetből ki mit vesz le, az egy másik kérdés. Előtte 320D-vel jártam, a dízel motor elveszi a bmw precíz benzines motorral szerelt verzióinak varázsát, ha valaki nem megy évente legalább 25-30e km-t, szerintem a dízel nem indokolt.

Hibalista

- Belső levegőkeringető ventillátor motort cseréltettem, télen, hidegben ciripelt. Nem volt hangos, de zavart. - Ezen kívül semmi.

Ide hordtam szervizbe

Wallis Pest.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 44000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? BMW 320D touring Következő autója? 535i vagy X6
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2003 (2003 - 2010)

További ítéletek (128 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)