Sok probléma, de mégsincs jobb!
Szöveges ítélet
Előző autóm E39 530D volt. Nagyon szerettem, de sok hiba jelentkezett, ezért a cserénél döntöttem és így esett a választásom egy E61 530D típusu BMW-re. Németországból behozott autó volt, látszólag kifogástalan állapotban. Nagyon kedvelem, mert egy igazán jó vezetési tulajdonságokkal bíró szerkezet. Jól összhangban van motor, váltó, futómű. Vásárláskor nem működtek a belső lámpák ( kesztyűtartó, térképolvasó, csomagtér világítás, ajtó lámpák ). A régi szerelőmhöz vittem, aki megvetetett velem egy gyújtáskapcsolót 34e ért. Kiderült, hogy potyára. A hiba a KB modul volt, amit a Pintér Motorsportban ki is cserélték. Programozással együtt 90e-ért. Azóta tökéletes ez a része. Vásárláskor sajna fütyűlt a turbóm, előző szerelőm szerint ez előfordul az 5-ösöknél, de ettől még jó. Hát 2 hónap után sajna megadta magát újabb 290e ugrott. Az első üveg környékéről nyekergő hang hallatszott, iszonyatosan idegesítő. A keresztmerevítők meghúzása után megszünt. A kormánymű erőteljesen lóg, de megvigasztaltak vele, ha megveszem 380e-ért az újat 60ezer km és megint lógni fog, bontottban ne gondolkozzak, mert az is rossz lesz. Első lengéscsillapítók halódnak. Hát egyelőre ennyi a hibalistából. Én azt hiszem hogy a BMW-nek jobban kéne vigyáznia a hírnévre, nem lenne szabad, hogy 120e km-nél ennyi minden szétessen rajta. A sok bosszúságtól függetlenül szeretem, mert olyan vezetési élményt, kényelmet, és biztonságot ad, melyet más autóban nem találtam meg.
Hibalista
- KB modul ( programozással együtt 90e ), Turbó ( 290e ),
Ide hordtam szervizbe
Pintér Motorsportnál javították
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 119000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | E39 530D | Következő autója? | BMW |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |
