A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2003-2010)

5 525D 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Pálya takarító

Szöveges ítélet

Fél évig keresgettem mire megtaláltam. Kizárólag hátsó kerekes autót akartam venni. 5-7 éves korig. Ezzel nagy mákom volt. 159.000km, szervízköny teljes mértékben ismert előélet. :)
A Mondeo után beülve első nekifutásra kicsit csalódás volt. Mellbevágóbb különbségre számítottam. De az első 150-200km után már egyértelmű, hogy igen nagy kényszer kell ahhoz, hogy visszaülje a Mondeoba, pedig az sem volt rossz. Irányíthatóság, fék, stabilitás remek. A télen sem volt gond. időnként jól jött a kipörgésgátló :)
Vásárlás után kíváncsi voltam ténylegesen mennyibe fog kerülni a javíttatás, mert az itt olvasottak alapján igen változó vélemények vannak. Induláskor első féktárcsa + betét csere 60.000,-Ft (50.000km), olaj + szűrő cserék 40.000,-Ft (20.000km). Önmagában soknak tűnik, de az előző autómon az első féktárcsák cseréje 50.000km-enként 65.000,-Ft-ba kerültek, az olaj + szűrők pedig 10.000km-enként 30-35.000,-Ft-ba. Pedig az előző csak egy Mondeo volt. Úgyhogy aki nem a legolcsóbb alkatrészeket veszi, hanem az arany-közép utat választja annak szerintem ma már szinte mindegy milyen autót vesz, hasonlóak lesznek a költségek.
Kényelmes, nekem tetsző bőr belső nagy hely elől, hátul. Bár hátul csak 2 személynek kényelmes. Aki középen ül annak elég kényelmetlen az ülés és a támla is (pohártartós könyöklő).
Fogyasztása nagyon függ az ember lábától. Józan ésszel vezetve városban 10-11, országúton átlag 6-6.5l (főleg pálya 140-es tempó). Nyáron az átlag 7l télen 8l.

Hibalista

- - Nem tervezett javítás csak az első gátlók cseréje volt 75.000,-Ft (Bilstein). - - Ezen kívül csak a rendszeres karbantartás (olajcserék, szűrők). - - Ami következik a nagyobb összeg az a hátsó féktárcsa csere (betét, kézifék) kb. 80.000,-Ft lesz

Ide hordtam szervizbe

Maszek. Nem viszem márkaszervízbe a kocsijaimat. Ha kell akkor specialista

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 159000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Mondeo 2.0 TDCI Következő autója? 530D
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2003 (2003 - 2010)

További ítéletek (128 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)