A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2003-2010)

5 530D 

Az ítélet értékelése
2,0(2 db)

Örültem amikor eladtam.

Szöveges ítélet

A BMW-nek kétszer örül az ember: először amikor megveszi, másodszor amikor eladja.
Beleszerettem az autóba, de nem volt racionális döntés. A Nagykőrösin egy kisáruszállítónál volt eladó. Már az is hiba volt h szóbaálltam velük. A km teljesítmény nyilvánvalóan legalább 50 de lehet h 100 e-rel vissza volt állítva, valamint épp nem volt rajta műszaki, de úgy műszakiztatták le hogy a srác el se vitte magával az autót. Nagyon gyorsan kiderült h kb 20 litert fogyaszt az autó, a gumik nagyon le voltak futva, amit tudtam előre is, de olyan gyorsan felhúztam magam az autó egyéb dolgain, hogy nem volt sok kedvem venni egy szett nyári meg egy szett téli gumit, mert 18 collos kerekek voltak rajta, ráadásul defekttűrő abroncsok kellettek hozzá mert ekkora méretben a szükségpótkerék sem fér be hátulra az átmérője miatt, szóval ez így minimum 6, de lehet h 8 százezres tétel lett volna még. Nem sokáig volt nálam az autó, elkezdtem árulni, miközben hirdettem az előző autómat is, de erre jobban ráugrottak, így végül ezt adtam el. Volt egy reggel egy vevőm akinek be is indítottam az autót, aztán délután jött egy másik, és akkor már nem indult be az autó. Nem hagytam égve semmi lámpát, stb, egyszerűen ott télen a +10 fokos hőmérsékletű garázsban lement az aksi. Szerencsére van töltőnk, visszatöltöttem, de onnantól folyamatosan villogott az elakadásjelző. Mivel ez egy olyan gombbal működik aminek nincs különbség az on v off állása között, ezért képtelenség volt kikapcsolni, hiába nyomkodtam. Úgy hagytam éjszakára villogósan és rajta a töltővel, és reggel így vittem a szervízbe, végtelenül ciki volt így végigmenni a városon. Ott közölték velem hogy újra kell telepíteni a szoftvert, ez azért egy vicc.
Amúgy az autó iszonyat erős, nagyon dinamikus, 6 sebességes automata váltó, sport fokozat, kigyorsításnál mintha hátba rúgtak volna. M optika volt az autón, és tényleg nagyon fullos volt, azaz még head-up display is, amit szerintem egy alacsonyabb ember nem lát, csak ha nagyon magasra állítja az üléspozíciót. Ha valaki erre izgul, az tudjon arról is, hogy ehhez speciális szélvédő kell, ami kb 400e Ft (márha betörik és cserélni kell), ezt nekem az eladó mondta, hogy ezért mindenképpen érdemes lefóliáztatni az üveget. Az autó ráadásul individual volt zongoralakk betétekkel (szerintem az alapverziók a világos fával csúnyák), világos bőrrel, memóriás ülések/tükrök, kb csak a követőradar hiányzott belőle. A sport ülés nagyon jó, az ülésfűtés nem csak erősségében hanem helyében is szabályozható, meg tudod mondani h az ülőlapon ennyire, a támlánál annyira legyen meleg, de ennél több zóna is van. Napfénytető is volt, viszont ezeken ha fölfelé billented, alig lesz egy 1 cm-es rés, más kocsiknál ez azért jobb. Xenon lámpa, angel eye. Nagy pforessional navigáció, grafikus parkradar, az is egy jópofa dolog, bár funkcionálisan nem ad többet mint a Mercedes ledsoros parkradar visszajelzője. A fogyasztása 20 liter körül volt, nyilván valami rossz volt benne, de a SW újratelepítés azt nem oldotta meg, én pedig így adtam tovább. Az aktív kormányzás hibajelzője folyamatosan bejelzett teljesen indokolatlanul, aztán ki is aludt, de mindig írta h keressem fel a legközelebbi BMW szervízt, szóval ez is egy vicc, mert amúgy nagyon jó funkció, egész különleges érzés vele parkolni, lassú menetnél manőverezni, de ha mindig riogat h elromlik, akkor inkább nyűg.
Nem sokáig volt nálam az autó, tehát ennek figyelembevételével olvasd a véleményemet. Szerintem egy nagyon nagypályás, szép és kényelmes autó, de fel kell készülni a sok javítási költségre, hiszen a szevízben is a világ legtermészetesebb dolgának tekintették hogy ezeken néha újra kell telepíteni a szoftvert.

Hibalista

- Aktív kormány folyamatosan bejelzett. - Az akku teljesen váratlanul lemerült, feltöltés után nem lehetett kikapcsolni az elakadásjelzőt, szoftverújrahúzás oldotta csak meg (30e Ft)

Ide hordtam szervizbe

BMW Group, gyorsak és segítőkészek voltak.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 78000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 20 l
Előző autója? C220 CDI Következő autója? C220 CDI
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2003 (2003 - 2010)

További ítéletek (128 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)