Kiváló, csak az utasok néha félnek. :)
Szöveges ítélet
Eddig problémamentes, költeni,cicomázni lehet/kell, hogy ne legyen "átlag" és megismred. :) Az enyém sötétkék M-es verzió. Nem lehet nem szeretni, mert a nyomaték... A vectra sem volt semmi,de ez valami fenomenális. Igaz gumizni azt kell. A futómű beállítást drágállom egy kicsit,de megéri. Előzni egyszerű, padlógáz, és kész. Kanyarba behasal, rossz úton zörög a futómű. A belseje egyszerű könnyen kezelhető. Hála égnek a műszerfal kezelőgomb hiányos. ( Új insignia ~50gomb ) Nekem ebből van össz. ~25. A tekerősnyomót:)kettőnek számolom.
2010.04.30
Hiba még mindíg semmi, 105000km-nél. Kötelező kopó alkatrészeken kívül más nem lett kicserélve. :) Még mindíg izgalmas.
Hibalista
- Még semmi.
Ide hordtam szervizbe
Rack autó Székesfehérvár. Már nem márkaszervíz.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 57000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Vectra GTS. | Következő autója? | BMW |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
