A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2003-2010)

5 3.0DA 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Jól megy, sok problémával...

Szöveges ítélet

Az elözöekben leirtam,emelett szeretem,nagyon nyomatékos.

Hibalista

- A menet teljesítményeket az elöttem levök szépen kivesézték,hát sorolnám az én problémáimat:Az autot2évesen vettem az elsö tulajtól...utolag kiderült az auto 99%,h.törött volt..ez eleve 1-2problémát húz magával...az elsö gond megoldása vagy 4hónapig tartott...Az elözö tulaj rakatott bele valami lopás gátló hülyeséget ami szépen leszivta az aksit,nem 1hét volt mire rájöttek,hogy mi lehet a gond..Wallisnál nem tudták mi lehet,Rack auto csinálta meg...Jah Wallis...Nem világítottak a szélességjelzö ledek az auton,mert magyarra volt programozva az auto és ök azt mondták világításmodult kell csrélni 160ezerért...jah mondom jó:) ezt is a rack oldotta meg 1 programozással...ennyit a wallisról..többet oda soha..aztán Dinamyc drive szarakodott...most se jó feltehetöen szelepvezérlö tömb a szar...kipufogó csonkot is cserélni kellett már..Aztán EGR szelep(az auto nem mndig reagélt1böl a gázr illetve néha magától gyorsitott),automata váltó olajtömités csere,akkor most csréltem elsö lámpákat mert a bal oldalin el volt repedve kicsit és beázott,pára minden...az se 20forint volt..az auton rossz a kormánymü(szar széria volt),a turbó is olajos...elöbb utobb vége(ez nagyban függ a használattol,meleg motort nem szabad leálitani 1böl megéllás után) az elsö ablakok nekem is szarakodnak néha ez is széria hiba..régen sokat vissza is hivtak...akkor még a gumik amiket elkoptat,de nem is akárhogy...a belsö futófelület kopik kagylósra és kibaszottul hangosan buhog.azóta lett cserélve stabilizátor kar,de nem 100h.jó lett..na ahogy igy gondolom ennyi de ez igy is sok...jó pár 100ezret fizettem már ki..vagy még jóval többet már és még ki tudja mi..aki vesz az benzineset vegyen..mondjuk már azokat is "dizel tecnológiával"csinálják..Hát röviden ennyi...Amugy szeretem nagyon:) JAjh és csak gyári felnivel vegyétek mert az utángyártottak tojások lesznek ezen jó utakon..

Ide hordtam szervizbe

Rack autó, Budaörs

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Poll Tom kft

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 79000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 47000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Laguna 1.6 16v Következő autója? Bmw
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2003 (2003 - 2010)

További ítéletek (128 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)