A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2003-2010)

5 530i 272le 

Az ítélet értékelése
2,5(4 db)

Szöveges ítélet

2010.09 ho

Sziasztok,



Beírok csak, hogy legyen 1 kis benzinszag:



-Idén áprilisban lettem a gazdája egy automata váltós E60 530i(272le)nek.2007.11 havi.

Az autót Olaszországból hoztam be 52000km-rel.

Hiába szervízkönyves, mivel régóta olvasgatom ezt a fórumot, első utam szervízbe vezetett, ahol átnézték az autót és megállapították a kilométer valós.

A számítógépből kiolvasták a szervízadatokat(össz 2x volt), és megjegyezték nem volt még nagynyomású pumpa benne cserélve.Pedig típushiba.

Na 10000km megtétele után lett.

A hiba előre sejthető ha az autó reggelente nem pöccre indul, hanem az önindító teker 1 kicsit. Majd menetközben hibaüzenet, leállítottam újraindítottam, eltünt. 2 nap múlva újra jött, majd megint.

Javítás , ez 1 nettó 60000ft-os alkatrész+szervíz+programozás.

Elviekben típushiba és magyar autónál 100000km-ig garis. Hogy olasznál elfogadták volna a garit nem tudom.



Az autóról:

- A motor-váltó hibátlan. Elgurolgathatsz vele úgy, hogy a váltó kétezres fordulat körül felváltogat, vagy úgy is hogy 210km/óránál még visszavált ötödikbe. És mind a kettőt szereti. 150km/óránál 3000et forog a motor 6.ban és kb. 9.5 litert eszik. A motor alul is jól húz, de az igazi 3000 fordulat felett, valahol itt adja le a 320nm nyomatékot. Sport fokozatban 7000ig lehet huzatni, de én sosem használom ezt a fokozatot, mert kihuzatás után sem vált föl. Várja, hogy mikor tolom neki megint. Én meg 1 előzés után tartani szeretném a sebességet és nem sportolni tovább.

Mivel ezen a fórumon mindenkit a fogyasztás érdekel leírom a saját tapasztalataimat kb 14000km és 5 hónap után:

-csak város(Bp), araszolgatás,másodpercekre max 50km/óra, szenvedés 15 liter

-agglomerációból bp-re be-ki nem csúcsban néha előzgetve 11-12l

-hosszú táv autópálya- főút 9,8l

-mindez vegyesben 14000km alatt 10,8l

Tud olyat is,hogy M0 tempomat 110km/h 60km távolság alatt 7,2l. de ilyenkor remeg az ember lába, hogy odaléphessen.



Én azt számoltam évi 30000km-nél kb 200000 forinttal költök többet üzemanyagra mint 1 530d . Kivéve ha nettóban tudsz tankolni akkor 400000ft/év.


Remélem más hibája nem lesz az autónak, ennyi meg 1 használt autónál belefér.



2012.10.21

Sziasztok,

A saját magam által vezetett 5 hónap 14000km-ből 2 év 6 hónap 70000km lett.
Fogyasztás átlag 10.5 l/100km 70% autópályával 30% városi tötymörgéssel.
2012.09 hó javítás-csere: 6 befecskendező+ 6 gyújtótrafó + programozás
A BMW Hungary ingyenes visszahívás akciót indított ezekre a modellekre és ingyen kicserélték a fenti alkatrészeket.
Valamint klímatöltés.
Budaörsön a rack autónál (szándékosan kisbetűvel) történt a szerviz: a befecskendező+trafócsere eddig hibátlan. Előtte is az volt. De a klímám a szerviz előtt nem jól működött ( nem használtam az autót nyáron), azt mondták csak egy kis töltés 25000ft-ért.
Hát utána sem működött.
Budaörsre vissza nem vittem, máshol gép rádug. Kiírta belső tér légminőség szabályzó nem jól működik + a hűtő lamellák szabályzója sem jó. Ezek a hibákat folyamatosan írta a számítógép. Tehát programozásnál észre kellett volna venniük a szakszervizben. Ha programoztak...............de valószínűleg nem tették. És mivel nem a klímagáz hiány a volt a hiba oka lehet, hogy nem is töltöttek.
Hát ennyit a magyar luxusautó szakszervizekről.
Az autó ezektől eltekintve hibátlan utazóautó.
A joystick automataváltónál jobb automataváltót még nem vezettem.

Hibalista

- nagynyomású benzinpumpa

Ide hordtam szervizbe

pintér motorsporthalom autószerviz százhalombattamind a kettőt ajánlom mindenkinek

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 52000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? bmw f10 v. gt
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2003 (2003 - 2010)

További ítéletek (128 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)