A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2003-2010)

5 535d 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gyors és gazdaságos km fa-ló

Szöveges ítélet

Életem eddigi legjobb autója (előzmények sorrendben: Suzuki Swift (az első), Nissan Almera 1999-es, Nissan Primera 2002-es, BMW 530d 2005-ös) Japán párti voltam szerettem a gondozásmentes autókat és mindig valami sportosabbra vágytam. Az életben nem szerettem volna sem BMW-t, sem automata autót (ez a mostani a második automata BMW-m). 2-3 évente cseréltem az autókat ő már 5 éve van nálam. Az előző BMW is a családban maradt valószínűleg ezzel is ez fog történni. Nem lettem azóta sem BMW buzi de számomra nem maradt más erős dízel kombi alternatíva.

Külső: a Bangle féle szedán szerintem szebb, mint a most futó F kódjelű, nekem kombi 535d van nem olyan szép mint a szedán de már van gyermek és a kombi ilyenkor nagy előny. Régen 19-es kerékkel használtam sokat dob rajta külsőleg de pár éve ment vissza a 17-es azóta nem köszön havonta a gumis ;)

Belső: talán megállás nélkül 600 km, egyhuzamban pár megállóval többször is megtett 1200-1800 km után kényelmesen száll ki az ember = komfort ülés az előzőben sima ülés volt ahhoz képest a komfort ülés álom. Eléggé jól felszerelt: panoráma tetőablak imádom, nagy navi, sportkormány és baromi sok apróság amelyhez képest az előző 530d fapad volt.

Fogyasztás: ezen lepődtem meg a legjobban a korábbi 530d 10-11 literrel járt el ez az 535d 7,5 - 8,5 között, szinte lehetetlen elérni vele 9 liter feletti fogyasztást. Ez egy közel 300 LE autótól csoda.

Menetteljesítmény: sosem fogy ki belőle az erő összehasonlítva az 530d-vel ott 210 220km/h óránál kezd elfogyni a tüdő, az 535d mint a mozdony repít ameddig bír persze a német autópályákon. Amiért ma majdnem 40éves fejjel szeretem ezt a gyorsulást ha kamiont kell előzni vagy lassabb járművet: nem kockáztat az ember vele, hogy befér-e vagy sem. Nem versenyzek vele sem közúton sem autópályán pláne mióta gyermek van, azóta még körültekintőbben vezetek de megnyugtató az az erő ha előzni kell akkor az gyorsan letudható és jöhet után a nyugodt csekkmentes tempó. Szeretek tempósan vezetni de nem őrült módra.

Ez egy autópályás könnyed utazóautó igazán méltányos fogyasztással, kombi létére jól pakolható, bár volt már úgy, hogy ketten utaztunk és a hátsó ülések is fullra voltak pakolva (ilyen amikor az asszony szokott csomagolni). Szerintem ma már nem feltűnő rengeteg van belőle és törekedtem arra is, hogy akár 525d is lehessen: kis kerekek (17-es) nincs hátul típusfelirat, nincs M pakett rajta, így szerencsére versenyezni sem akar velem senki. Egy dízel kombival? :) Pedig...

Most érett meg a váltás szele még nem tudom mi lesz az utód, sokat kacsingatok az Infiniti FX-szel de a dízel gyenge, a benzineshez kút is kellene. Audi valahogy nem. Kacsingatnék hibrid Infiniti q50, q70 esetleg Lexus GS450h felé de arrafelé nincs kombi.
Valószínűleg vagy 335d vagy 535d kombi lesz az utód ismét

Tényleg miért nincs ilyen teljesítményű japán kombi? Vagy a QX70 miért nincs hibrid hajtással?
Tudom ezek nagy gondok az átlag magyar ember számára de megdolgoztam érte és örülök, hogy élvezem az autómat, a vezetést ami a mai napig kikapcsol és erre a BMW535d tökéletes választás volt. Egy percig sem bántam az értékvesztést amely ha 2-3 évesen veszi az ember már nem annyira brutál, mint 0 km-esen.

Hibalista

- nem romlott el de cserélve lett: szívósor - elromlott második turbónál valami szelep vagy ilyesmi a szerelő azt mondta, h a 740d alkatrésszel cseréltek. De nem teljes turbócsere volt csak kisebb összegű javítás. - - Gyakorlatilag olajcserén egy pár lengéscsillapitót leszámítva csak a szívósor volt jelentősebb 100.000 Ft feletti összeg. Jah és kétszer beázott (kombi) egyszer már ideje volt a tisztításnak utána nem sokkal egy meggymag volt a ludas. Egyik sem az autó hibája ;)

Ide hordtam szervizbe

M Power KFT, Lángi Attila fanatikus. Korábban is BMW-m volt (530d) és csak szakszervizbe (értsd Wallis Pest, Buda Duna, Budapest Motors) vittem. A Blue16 ajánlotta őket amikor megvettem az 530 utána az 535d-t, kipróbáltam nem bántam meg. Bátran lehet őket is szakszerviznek hívni sőt!Profik és őrültek de jó szakemberek. Attila első ránézésre tajparaszt bunkó az ügyfelekkel. Félig meddig meg is értem látva néhány BMW tulajt aki oda hordja a gépet. 100%-ig szakember és kitűnően ért a márkához. Számtalanszor ránézésre mondta a hibát, gyorsak és korrekt áron dolgoznak. Cserébe nincs ingyen üdítő, és flancolás de vissza sem kell vinni azzal amit ők javítottak. Nem húznak le felesleges dolgokkal de megmondják mi az amit előre cserélni kell. Így szerencsére az én autóm sosem hagyott cserben trélert nem látott, mert rendes gondozást kapott...

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 530d Következő autója? 335 v 535
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2003 (2003 - 2010)

További ítéletek (128 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)