A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2003-2010)

5 520d 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Dart Wader

Szöveges ítélet

Mielőtt megvettem az autót, egy 2,0PdTdi Passatom volt.Mivel az egyik ismerősöm vett egy E90-es 320d-t,elég gyakran volt alkalmam utazni benne és nagyon megtetszett benne sok minden. Így úgy döntöttem,hogy megválok a VW-től és beülök egy E60-ba. Az 520d-re a Wallis-os kereskedős srác beszélt rá,mondván,hogy alacsonyabb a fenntartási költsége,majdnem ugyanúgy megy,és könnyben eladható lesz,mint az 530d. Sajnos tévedett. A 2.0-es dízel BMW motor kevés ebbe az autóba. Fogyasztásban max. 1l-el eszik kevesebbet,mint a 3l-es motot,de a teljesítménykülömbség oriási. Mindegy,ha már megvettem,akkor megvettem,ez van:-). Az E60-as kasztni régóta dédelgetett álmom volt,nagyon tetszett a formája,engem nem zavart,hogy majd biztos bűnözönek fognak nézni benne. Tekintélyt parancsoló autó az utakon. A belső viszonylag egyszerű,de minden kézre áll.Minden ott van,ahol lennie kell. Az összeszerelés páratlan,semmi nem nyekereg,csend uralkodik az utastérben,akármennyit is mutasson a km-óra.Már-már idegesítően jól működik minden!:-)Iszonyat a hely kínálat,magam mögött(175cm) akkora a hely,hogy ha a hátsó ülésre teszek valamit,nem érem el. Újként választható felár nélkül a bézs belső bőr nélkül,az enyémbe ilyen jutott. elegáns,csak takarítani ne kelljen,ha koszos lesz. Sajnos ez sűrűn előfordul. Az I-Drive-ról sokan írnak,hogy milyen nehéz kezelni. Én kb. 10perc alatt megtanultam,azóta nem is tundnám elképzelni az autót nélküle. Innen kezelehtő a hifi is,ami sajnos az alap verzió az autóban:Sokol rádió minőség.Aki ilyet rendel,számítson rá,hogy nagyon gyenge,már az első feláras hifi is sokkal jobb.Az írható lemezeket is alig-alig olvassa,no mp3.fogyasztása brutálisan sok,bár én inkább városban használom.A gyári értéket meg sem közelíti:simán 10l/100km. Viszont pályán 6l 180km/h-nál.Összességében nagyon jó autó,nagyon egyben van,mindenkinek ajánlom,aki kedveli a bajor márkát.

Hibalista

- A megtett 25.000km alatt semmi nem romlott el rajta.

Ide hordtam szervizbe

Wallis Duna,Budapest

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 9000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Passat Következő autója? BMW 530d
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2003 (2003 - 2010)

További ítéletek (128 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)