A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2003-2010)

5 525i  

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Bangle élt, Bangle él, Bangle élni fog :-)

Szöveges ítélet

Elözöleg egy Audi 100-as kombi tulajdonosa voltam kettöfeles TDI motoros volt, rengeteg hiba jött ki a vége felé rajta elöszeretettel kezdte szaggatni a vezérműszijat, valamint az adagoló éksziját és egyéb apro hibákkal keserítette meg minden napjaimat, csak az utobbi 2 évben ment el a szerelésekre közel 800 000 forint, ezek után ugy döntöttem, hogy az Audinak mennie kell. Ekkoriban bujtam a netet. Szóba jött elsö gondolatra az E39-es BMW 3 literes turbó dizel motorral, de aztán hosszas filozofálgatás után arra jutottam, hogy ennél a tipusnál ujabbra és benzinesebbre van szűkségem a felállított kritérium végűl abban merűlt ki, hogy legyen a következö autó láncos és benzines. Ekkortájt talátam rá szivem választottjára amit késöbb sikerűlt is 2,6 millió forintért elhoznom. Az autó ellenörzött elöélletű volt 146 000 km-el gyönyörű álapotban, igazi gondos tulajtól, azóta sem bántam meg kiváló választásnak bizonyul és még remélem sokáig nem kell benne csalódnom. Az autó nem egy csucs felszereltségű darab motoros börűlés és a steptronic valamint a tempomat amit extraként emlegethetűnk. Az autó kormányzása egyszerűen fenomenális sosem volt ez elött még hátsó kerék meghajtásu autóm, sok jót hallottam róluk ez űgyben, de mostmár a tapasztalat beszél belölem tényleg fantasztikus. A futóműve a híresztelésekkel ellenben nem kemény nem rázza ki a vesekövet, kimondottan lágy hangolásu de ha kell sportos. (nem ugy lágy mint egy merciben hanem mint ahogy elvárjuk egy luxus autótól, az uthibákat kiválóan letompitja, de azért minimális vissza jelzést ad az utfelűlet minöségéröl.) A steptronic váltó nem egy űrrakéta megfontoltan váltogat de tanulékony , igyekszik felvenni az ember vezetési stilusához megfelelö váltó programot, ezen felűl sportosabb vezetök kedvéért ott az S fokozat és a kézi kapcsolás lehetösége is amit én nem gyakran használok maximum elözésekkor. A motor parádés, 192 lóerö kettööt benzin egy igazi klasszikus igen bevállt darab, kimondottan pörgös kivállóan huz remek futásteljesitménnyel rendelkezik kimondottan sportosra hangolt kipufogóhanggal párositva, de az öreguras vezetési stilus mellett is kivállóan élvezhetö. Fogyasztása éppenséggel nem mondható alacsonynak tekintve az elözö Audi 6 és fél literes átlagára az öthuszonötös városban megissza a 12-13-at, de városon kivűl sem éri be 6-7 liternél kevesebbel, de ez nem róható fel neki figyelembe véve a méreteit és a teljesitményét plusz, hogy automata. A komfort érzet kíválló, ennél már jobb csak akkor lenne ha nem sporolta volna ki belöle az elözö tulaj az űlésfűtést , navigációt, komfortűlést és a napfénytetöt , de ezen extrák hiánya ellenére is kimondottan kellemes vele utazni és idözni benne. Az űlések annak ellenére, hogy ez a teljesen alap motoros bör űlés, kimondottan kényelmes és pihentetö, elképesztöen széles tartományokban állitható. Az idrive szerintem egy zseniális találmány ebben még az elsö generációs változat van amit annak idején elöszeretettel ocsároltak az ujságírók, nekem bosszuságot nem okozott megkönnyiti abszolut az ember életét kb 2 percig tartott megtanulnom és megszoknom a használatát. A computer menűje áttekinthetö , fontos adatokat tartalmaz a szerviz intervallumokról és könnyedén szörfölhetűnk a rádió csatornák avany a CD-k közt. Egyelöre kiváló autónak tartom, nem tudok mibe belekötni, még nagyon élvezem a biroklását, majd írom az updatet. :)

Hibalista

- Idáig mióta nálunk van nem romlott el rajta semmi. Olaj cserén volt, ugyanott le lett cserélve gererátort hajtó ékszíj légszűrö valamint a pollenszűrö, ezek egyűtt nagyjából 38.000 ft-ba kerűltek munka díjal egyűtt. Az elkövetkezendökben a gyertyák cseréje is esedékes lesz valamint karter tömitést is cserélni kell. Az autó elözö gazdája teljes szerviz dokumentációval ajándékozott meg minket, valamint végig gondosan vezetett szervizkönyvvel. A számlákból kiderűl, hogy az autó kormányműve cserélve lett egyébb csatlakozó alkatrészekkel másfél éve kompletten 600.000 ft értékben, valamint balelsö ajtó motoros ablak kapcsoló panelja beázás miatt 30.000 ft.

Ide hordtam szervizbe

Korábbi szerviz dokumentációból kiderűl, hogy az autó kötelezö szervizeit a Budapest Motors végezte el , egyéb javításokat egy Budakalászi maszek BMW szerviz. Mi olajcserére Mohács utcai BMW szervizbe vittűk, kiválló gyors szolgáltatást kaptunk elöttűnk cserélték ki az olajat, a szijat, a szűröket szerény beszerelési díj mellett, merem ajánlani öket.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 146000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Audi 100 Avant 2.5 TDI Következő autója? F10-es ötös remélhetöleg de csak is benzines :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2003 (2003 - 2010)

További ítéletek (128 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)