A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2003-2010)

5 520d 

Az ítélet értékelése
4,0(5 db)

Az éhező atléta

Szöveges ítélet

Vállalkozásomban autót kellett biztosítonam építésvezető munkatársamnak, ezért döntöttem úgy, hogy inkább "beáldozom" feleségem Accordját, és helyette a családomnak vásárolok új autót. Nem feltétlenül szerettem volna "nagy" autót venni, első körben az új Accord, vagy a Mercedes C-osztályt néztem ki, és ezek után jött csak a 3-as BMW. Mercedes és Honda árajánlatokkal ellátva egy -így utólag mondhatom- szerencsés véletlen folytán egy BMW szalonba betérve ismerkedtem meg mostani autónkkal. Kézségesen felajánlották a tesztvezetés lehetőségét, amelyet vonakodva bár -gondoltam akkor, hogy az árcédulán tuti, hogy az általam előre meghatározott összeg feletti ár fog szerepelni-, de elfogadtam. Már akkor meglepett, hogy a 2 literes dízelmotor, és a 6 sebességes automata váltó kombinációja milyen könnyedén, agilisan mozgatja az autót. A kényelemre egy szavam sem lehett, minden klappolt. Visszaérve a kereskedésbe ért a legnagyobb meglepetés: a bőrrel, automata váltóval, parkolássegéddel, tempomattal -gyakorlatilag számomra ezek voltak a kritériumok- ellátott autó kialkudott ára megegyezett egy elegance kivitelű C-klasse árával, az Accordhoz képest pedig a plusz egy-másfélmilliós ár számomra elfogadható volt a presztízs ellenében. Megegyeztünk, azóta boldog BMW tulajdonosnak vallom magam. Az autó olyannyira elnyerte tetszésemet, hogy az általam használt E 280Cdi 4matic-ot neveztük ki családi autónak, és a BMW-vel közlekedek nap mint nap. A legtöbb ember mindig az autó teljesítményéről kérdez, legtöbbjük szerint egy ekkora autóba egyszerűen kötelező a 6 hengeres motor. Én teljesen meg vagyok elégedve a BMW menetteljesítményével, ugyanazt a szintet hozza, mint az általam használt Mercedes. A sportosság egy elég szubjektív dolog, nyílván nem hozza azt a szintet, mint egy sorhatos 530, ne adj Isten
egy 535d, de szerintem épp elég, mellesleg a 4 hengeres, 2 literes dízel a takarékosságával hódit. Első hosszabb utamat Győrből Érdre tettem. M1-en tempomat 140-re, M0-n 90-re, majd megérkezve úticélomhoz jött a meglepetés: a fedélzeti számítógép 5.8 l-es 100km-re vetített fogyasztást mutatott. Teljesen átlagos hétköznapi használattal, ahol az útvonal ugyanúgy tartalmaz sietős autópálya szakaszokat, mint kényelmes lakott területen kívüli, vagy araszolgatós városi szakaszokat a fogyasztás 6-6.5 l/100 km között ingadozik. Meg kell itt említeni a dízel hangját: nem a megszokott idegesítő kerregés mint pl az új Accordnál, hanem kellemes, egyáltalán nem tolakodó “brummogás”. Nem számítottam rá.

Ami tetszett:
-sportos motorkarakterisztika
-sportos automata váltó
-az autó stílusa
-kényelem
-fogyasztás
-iDrive

Ami nem tetszett:
-alapáras rádió elég béna, doboz hangúnak tűnhet, erre áldozzanak a leendő tulajok
-a parkolássegítő csipogása nem szűnik meg, ha parkoló állásba rögzítem az automata váltót, manuálisan ki kell kapcsolni, ha az autóban maradsz. apró, de bosszantó hiba.

* Próbálgattam, hogy mennyi a minimum fogyasztás, amire le tudok menni. :) egy 190 km-es út során 88 km/h-s átlagot produkálva, nagyon kímélő üzemmódban sikerült 4,8 l/100 km-es átlagot kihozni belőle... nem hittem el, de utánatankoltam, és a kút igazolta a fedélzeti számítógépet.:)
35000 km megtétele után pedig az átlagfogyasztás kb fél litert esett le, szóval nagyátlagban eljárok vele 6 literrel. ebben mondjuk minimális városi közlekedés van, az út nagy részét autópályán ( 140 km/h ) és városon kívül(90-110 km/h között) töltöm.

Hibalista

- 3000 km alatt semmi, remélem így is marad. - * 29000 km alatt semmi, az alap 30000-es szervizciklust az auto magatol kitolta 33000-re. - *37000 km alatt semmi.

Ide hordtam szervizbe

A1 Győr

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 37000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 280 cdi 4matic Következő autója? BMW
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2003 (2003 - 2010)

További ítéletek (128 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)