A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2003-2010)

5 523i 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Asszonywagen

Szöveges ítélet

Eddig 3 darab 523i-ről szóló népítélet született, egyik sem jó. Ha hallgattam volna rájuk, nem vettem volna meg a kocsit, pedig eddig úgy fest, nem volt rossz vétel.

Kezdjük onnan, hogy egy 1-es Focust cseréltük le erre. Mert kellett nekem egy BMW. Az asszony jár vele, azt is közelre, én bringázom, logikus választás, mindenki érti.

Motor: 2.5 liter, 2 VANOS, 130 kW, viszonylag nyomatékos alul, kellemesen megindul 4e körül, 6e körül vált el az automata. 13 litert eszik városban, télen-nyáron, nyugisan használva, de rövid utakon. Autópályán, óra szerint 140 (ami valamiért gyorsabb, mint a többiek tempomatos 140-e) 8.5 liter fogy 100 km-en. Olajból nem fogyott annyi az olajcsere óta (2000 km), hogy bejelzett volna a műszer, azaz valószinűleg kevesebb, mint 0.5 liter / 100 km, ami azért megnyugtató. Sok rosszat hall az ember ezzel kapcsolatban.

Alapvetően nem hozza azt a teljesítményt, amit xenon és két vese sugall a visszapillantóban, de jobban motorizált, mint a közlekedők túlnyomó többsége, azaz kb. egy 2 literes modern diesellel egyenértékű. Rajtolni pedig nagyon kevés fronthajtásossal lehet ekkorát, aztán mondjuk 100 kmh körül eléggé kifogy a szusz, onnantól kezdve egykedvűen és nem túl meggyőzően tolja fel a sebességet meglepően sokáig. Elvileg 230-at megy, de ezt nem teszteltem. Egyszer elbambultam, és véletlenül mentem vele 180-at, de amikor észrevettem, gyorsan le is fékeztem.

Kerék: a legalapabb 16"-os garnitúrán használom: 225/55. Ez annyira ballonos, hogy picit felette a 225/60 már SUV terület. A felnin nulla padkanyom van, az összes felni pereme teljesen ép. Nem tudom elképzelni ezt az autót peresebb gumival. Ok, értem én, hogy van M5 (vezettem is egy-két driftkör erejéig BMW C1 tréningen), azon rendben van. Télen 205/60 R16.

Rugózik. Kényelmes. Jó a klímája. Jó a hővédelme (napfényrolók, bézs bőr belső). Halk: 140-nél tényleg csak szélzaj van, a gumikból és a motorból semmi nem jön be. Ja igen: a hangja zseniális, imádom beindítani. Zene: az alap hifije is elég jó, ugyan alapból nincs jelbemenet, de a Totalcar-Dension együtmműködésnek hála most már van:)

Ami annyira nem jó, az a merevség: mélygarázsbeállóba beálláskor hallani a nyöszörgést mindenhonnan. Nameg a hátsó támla: hát az nem dönthető. Igen, amikor még új, senki nem szállít vele semmit, "mert nem arra való". De hát ez 8 éves, és én igenis szállítani szeretnék vele. Mondjuk a tetőcsomagtartón (az is gyári BMW) eddig mindent meg lehetett oldani. A kormány és az ülések picit kopottak, de pl. a kormány még körben rücsis. Egyáltalán nem prémium érzés viszont az ablakemelők környéke. Ott a kemény műanyagra felvitt nagyon prémium gumis réteg nagyon nem prémium módon kezd leválni.

Csomagtartó: 520 liter. 4 ajtós, azaz a belseje elég mélyen van, nem olyan fasza a pakolhatósága, de a családi nyaralás 2 gyerekkel meglepően jól elfért benne. A kismotor otthon maradt, de a babakocsi jött.

Hibalista

- Check engine, bizonytalan alapjárat, lefulladás - olajcsere és szolenoidcsere megoldotta, kb. 50e - Központi ventillátor hosszabb utakon elkezd kerepelni - kb. 50e, gyári alkatrész - összes féktárcsa és betét, kopásjelzők - 100e -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 163000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Focus 1.6 Fresh Következő autója? X3
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2003 (2003 - 2010)

További ítéletek (128 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)