Agresszív ágyas, avagy mib?l lesz a közúti orgazmu
Szöveges ítélet
A DSC szenzáció, ha "mostkomplexusom " van, olyankor kikapcsolom, és lehet érkezni kilincsekkel el?re minden kanyarban ! A kényelem azért 8 pontos csak, mert egy 607 Peugeot után, a kényelem egzakt fogalommá válik :) Szerviztapasztalat még nincs, a 247E Ft-os vonóhorog árat a sokkterápia kategóriába sorolnám ... Kiprobáltam rajta a 18-as kerekeket, megnéztem tetszett, kiprobáltam majd sirva tettem vissza a gyári, de széles 16-os szettet .... Sajnos a bajor nem véletlen teszi rá ezt gyárilag ! Fogyasztása városon kivül hihetetlen, 170-200 as tempoknál 7,5-8 körül mozog, városban sem tudom 11,5 fölé vinni, pedig nehéz lábbal áldott meg a Jóisten :) De az vesse rám az els? követ, aki autószeret? létére nem élvez egy 500Nm es nyomatékot :)
Hibalista
- Igazából még nem volt vele gond ! Egy kemény 3600 km-es Párizsi oda-vissza út alatt ( 167 km átlagsebesség !!! ) az út végén kért 1 liter olajat. Az els? fékbetét amint vizet lát nyikorog kicsit, remélem elfelejti nemsokára !
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 28000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 607 | Következő autója? | még nem tudom, de lehet hogy szerelem lesz :) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
