A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1995-2003)

5 528i 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Többgenerációs sportlimuzin

Szöveges ítélet

A család eleinte japán fan volt szemellenzővel, kivéve a bátyámat, aki amint tehette megvette első autóját egy 97-es E36 320i coupé személyében. Ez után apám kb. két-három hónap múlva cserélte a Toyotáját e46 320d-re, kb. két év múlva, miután összegyűjtöttem egy kis pénzt, megvettem az első autómat, egy M-packetes, manuális váltós 528i-t, négy kipufogóval.
Az autó nem volt valami fényes állapotban, vásárlás előtt megnézettem egy márkaszervízben, kiderült, hogy rommá volt törve, és márkaszervízben kb. 1 milliót kellene ráköltenem, ha tökéletes autót szeretnék. Úgy voltam vele, hogy utaztam 300km-t, és mehetek haza autó nélkül, csakhogy első látásra beleszerelmesedtem és a tulaj 2,850+felnik ára helyett 2,350-ért odaadta, úgyhogy megegyeztünk.
Az első szervíz húzós volt (összes féktárcsa+összes betét, 4 Bilstein lengéscsillapító, kormánymű-felújítás, mindenféle olaj, mindenféle szűrő, gyertyák, a futóművön pár alkatrész: kb.500.000Ft). Persze minden csakis gyári alkatrészből volt, úgyhogy végül nem jártam rosszul. Azóta műszakilag hibátlan, pedig 80,000km-t beletekertem. Ahogy múlott az idő, csak jobban nézett ki. Kapott xenont, faceliftes, ledes, füstszínű hátsó lámpákat, M-mes tükröket, stb.
Amikor el akartam adni tavaly, csak pár érdeklődő volt azon az áron, végül átvette apám:)
Így engedtem is az árból, és a családban maradt, úgyhogy szinte naponta járkálok vele én is. Azért adtam el, mert újítani szerettem volna, és most egy év vegetálás után ismét BMW-tulajjá válok (E65 745i), remélem Ő is ilyen hálás autó lesz. Bárkinek merem ajánlani, de kerüljék a párszázezer Ft-os, rommá tört, leharcolt példányokat, mert azokra lehet költeni rendesen, hogy ilyenek legyenek, mint az enyém.
Fogyasztása lábfüggő, de átlagban 10-11 fölött nem igazán tankoltam úgy, hogy sokat használom városban és nehéz a lábam. A rekordom hosszútávon a soproni BMW-találkozó után Pécsre végig 90-100-as tempóval, néhány előzéssel 6,8l, azt hiszem ez elég jónak számít egy ekkora, ilyen erős autótól:) Normál használattal olyan 8-9 liter az átlagfogyaztás.
Menetteljesítménye nagyon jó, párszor gyorsulgattam vele. (Honda VTI erős ellenfél, de szegény srácnak letörtem a lelkesedését:))
A váltója picit hosszú úton jár, de még ennyi km után is hibátlan, pontos, bírja a gázfröccsös visszaváltást.
Most, 3 év után ismét kellene költeni rá, mert a kipufogója egyre hangosabb (nem gyári, úgy lett szétbuherálva, hogy teljesen M-mesnek nézzen ki, sajnos kiszedték a katalizátorát is), a sárvédőíveken kezd megjelenni a rozsda, mert sajnos nem csinálták meg túl jól a törés után.
Picit zörög a belseje, ez gondolom a törésből és abból adódik, hogy az előző tulaj kicserélte vajbőrösre a teljes belsejét, ezzel sajnos nem tudok mit csinálni. Persze nem kell hatalmas hangzavarra számítani, csak az ember teljes csendet vár egy 5-ös BMW-től a csodás magyar utakon.
Ha valami még eszembe jut, majd írok még.

Hibalista

- Meg kell erőltetnem magam, hogy az elmúlt három év alatt romlott-e el valami rajta... - Megvan: egy csomagtérajtó zárat kellett cserélnem, cseréltem két patentot az egyik ajtón, mert picit elállt+a csomagtérben 2 patent. - Mostanában valami mintha szórakozna, talán a légtömegmérő, vagy benzinpumpa. Két hetente egyszer gázadásnál fél másodpercre megtorpan. Nem foglalkozok vele, amíg ennyiszer fordul elő. - Ezen kívül csak kopóalkatrészek voltak cserélve: 2 helyzetjelző elöl, féktárcsa elöl+betétek.

Ide hordtam szervizbe

Pécsi Gyorsszervíz Kft. Viszonylag gyorsak, tűrhető áron és jó fejek.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1996
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? 745i
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1995

További ítéletek (275 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)